Ik ben van plan een gaming pc te gaan bouwen. Na wat oriënteren kwam ik op onderstaande wensen uit. Zelf nog nooit een pc zelf in losse onderdelen bij elkaar gezocht, dus zou hierbij graag jullie meningen willen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Voornamelijk gamen. Denk aan games als: ark survival evolved, Call of duty, far cry.
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Ik heb me georiënteerd op een prijs van max 1500. Monitor, muis, toetsenbord etc zijn al aanwezig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaand een lijstje gemaakt wat ik zelf denk nodig te hebben. Feedback is altijd welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Niet perse
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag reacties ontvangen op mijn onderstaande samengestelde lijstje. Passen al deze onderdelen goed bij elkaar? Is het voldoende om mijn gewenste games goed te kunnen draaien? Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Voornamelijk gamen. Denk aan games als: ark survival evolved, Call of duty, far cry.
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Ik heb me georiënteerd op een prijs van max 1500. Monitor, muis, toetsenbord etc zijn al aanwezig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaand een lijstje gemaakt wat ik zelf denk nodig te hebben. Feedback is altijd welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Niet perse
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag reacties ontvangen op mijn onderstaande samengestelde lijstje. Passen al deze onderdelen goed bij elkaar? Is het voldoende om mijn gewenste games goed te kunnen draaien? Alvast bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 168,75 | € 168,75 |
1 | Moederborden | MSI MAG B560M Bazooka | € 125,- | € 125,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6600 XT Gaming OC 8G | € 789,- | € 789,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Processorkoeling | DeepCool Gammaxx GT A-RGB | € 31,20 | € 31,20 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 57,76 | € 57,76 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 89,- | € 89,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.415,51 |