Robotgrasmaaier HBO-project

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Beste medetweakers,

Voor een vak op mijn opleiding Business IT & Management doet mijn projectgroep momenteel onderzoek in het gebruik van robotgrasmaaiers die recent op de markt te vinden zijn. Wij zijn nog op zoek naar mensen die in het bezit zijn van een robotgrasmaaier en even de tijd zouden willen nemen om deze vragenlijst in te vullen. Omdat we voor deze vragenlijst opzoek zijn naar gadget-freaks en early-adopters dacht ik dat ik op Tweakers wel op het juiste adres zou zijn. Met behulp van de uitkomsten van deze vragenlijst zullen wij de eisen en wensen van de klant omzetten naar een product-prototype, die we zullen voorleggen aan onze opdrachtgever voor de robotgrasmaaier.

Als je even de tijd hebt zullen we je input erg waarderen! We hebben hier heel veel aan :)
-
De vragenlijst is nu via Google Forms in te vullen.

[ Voor 45% gewijzigd door change1001 op 23-11-2021 15:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:48

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

*knip* Kon deze niet iets beleefder? :/

[ Voor 69% gewijzigd door Zeehond op 23-11-2021 16:30 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DenizCapoglu
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik denk dat de eerste vraag anders gesteld kan worden, ipv wat een robot maaier doet zoals de grasmaaien kan je vragen wat de verschillende functies zijn zoals de diepte en afstand calculeren enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marnix_1999
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-10 19:33
Goed bezig mannen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:48

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Een derde van de vragen is gewoon op te zoeken door zelf de specificaties van verschillende alternatieven op te zoeken. Bij de rest van de vragen wordt meerdere keren dezelfde vraag gesteld, of kan een compleet nutteloos antwoord als 'leuk, stoer, onzin' gegeven worden. Kortom, nauwelijks mogelijkheden om daadwerkelijk de werkelijke mening danwel ervaring van de verschillende gebruikers uit te vragen.

Al met al geeft het mij het idee dat er niet langer dan 5 minuten over de vragen nagedacht is en denk ik ook niet dat je hier enige fatsoenlijke informatie uit zou kunnen halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Janoz op 23-11-2021 12:55 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:54
change1001 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:48:
[...]

Nee man, daarom post ik het :|
En je wilt alle vragen hier los posten, losse antwoorden verzamelen, deze vervolgens allemaal handmatig invoeren en dan gaan verwerken? Je meet met deze set vragen ook nauwelijks de ervaring van mensen met een robot grasmaaier.

Misschien handiger om wat onderzoek te doen, de vragen in een survey te plaatsen met bepaalde antwoordcategorieën en dan weer verder te gaan? Met open vragen op deze wijze stellen ga je er niet komen. Veel van de 'open' vragen kunnen ook met één woord worden beantwoord, en daar heb je vrij weinig aan.

Kortom: deze set aan vragen is nutteloos denk ik. Zijn jullie hiermee ook naar je docent oid gegaan? Misschien kan deze jullie ook meer in de juiste richting duwen.

[ Voor 17% gewijzigd door Panini op 23-11-2021 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:13

SuBBaSS

-has Ryzen

"Early adOpters" jongens. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Na jullie feedback nog even naar al onze vragen gekeken. Hij is nu via Google Forms in te vullen. Hopelijk zijn de vragen wat concreter en kunnen de mensen die ons willen helpen de vragenlijst invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@change1001 eigenlijk moet vooraf toestemming worden gevraagd voor enquetes gezien er een aantal voorwaarden aanhangen. Nu wil ik topic niet daarom meteen verwijderen en jullie naar mijn dm box sturen, maar ik ontvang graag wel even bevestiging dat jullie akkoord gaan met de zaken genoemd onder Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit! (met name punt 2, 3 en 4).

200 fish found!

Pagina: 1