Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorbulas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-05 10:49
Hallo!

Ik heb recent de LG C1, A1 en Sony A8, A80J vergeleken en qua prijs/kwaliteit zou een LG A1 prima passen bij mijn wensen. Ik game namelijk niet, dus de "game" functies van een C1 zijn niet aan mij besteed.

De A1 heeft mooie beeldkwailteit als je via Picture Secret Menu BT.2020 aanzet, echter lees ik her en der dat men met de nieuwe firmware dit niet meer kan aanzetten. Weten jullie daar meer van?

Als dat namelijk niet meer werkt veranderd dat waarschijnlijk mijn keus in TV, wellicht een Sony A8 of A80J met Black Friday

---

-Access the TV settings and go to the Image section
-Hover over the Image Mode Selection menu
-Now press the following combination with the physical buttons on the remote: 1113111
-You will automatically access a hidden menu that allows you to modify advanced parameters

---

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Specifieke vragen als deze zijn beter op hun plek in Televisies & Beamers: CEA > TB

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
BT.2020 forceren heeft helemaal geen zin en is onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:24
Edit: verkeerd gelezen dacht dat het om de gamma setting (bt.1886) ging. Andere kleurruimte moet je niet willen forceren zoals in filmpje hierboven wordt uigelegd.

[ Voor 76% gewijzigd door InEtVa op 23-11-2021 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorbulas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-05 10:49
benbaba schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:28:
BT.2020 forceren heeft helemaal geen zin en is onnodig.
Is dat wel zo? Hierin word lang ingegaan waaro HDTVTest verkeerd zit.

Dus los van wie er gelijk heeft, lijkt me een andere discussie, wil ik weten of het nog mogelijk is met de nieuwe firmware :)