Toon posts:

Voodoo2 extra (SLI)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een PIII 500 met 384 Mb intern en qua videokaarten: AGP Ati Rage Pro 128 Xpert (32Mb) en een PCI Creative Voodoo2 (12Mb)

Is het de moeite om hier nog zo'n voodoo2 bij te plaatsen? (kosten geloof ik zo'n 60,-) of kan ik dat geld beter bewaren voor een GForce of iets in die richting?

(in de search kon ik alleen vinden hoe dit aangesloten moet worden, en ja het kabeltje heb ik al)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je het kabeltje al hebt en ergens goedkoop een voodoo2 (van hetzelfde merk!) kan krijgen is het de moeite wel waard imo.. tenzij je echt de hele dag 3d spellen speelt, dan zou ik gewoon een GeForce kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik ben een beetje verslaafd aan CounterStrike, en kan dat nu helaas maar op 600x800 spelen, met SLI op 1024x768
dat leek mij wel de moeite waard maar of het dan nog snel gaaat ook weet ik nie

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Hoeveel inch monitor hebbie ?, en ik denk dat je voor een ander net bedragje beter toch een andere videokaart kan nemen, zeker wel de moeite waard op jou pctje nog, voodoo2 is leuk, maar begint nu toch echt wel heel oud te worden, CS enzo gaan er iid wel goed op, maar als er later een nader spel uitkomt wat je ook leukt vindt is de kan klein dat het nog werkt met een voodoo2, voor 250, of goedkoper hebbie een leuk MXje, kan je iig wel weer aardig vooruit :)
Voodoo3 is ook nog wel een optie vind ik , maar daarmee ga je niet heel veel mee vooruit :(

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Voodoo2 2x is toch al richting een Voodoo3 3000 dus ik denk dat het wel de moeite waard is om er een tweede bij te kopen, ze hoeven niet van hetzelfde merk te zijn, maar moeten wel een even groot aantal geheugen aan boord hebben (12 mb in jouw geval) een SLI van 8 en 12 mb gaat dus nie. Let wel op dat de v2's van Miro het nie doen, want die hebben geloof ik tv-out aan boord en die werken dan niet met jouw kaart

1300ste post :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 17" 107E Philips beeldscherm.

Ik denk dat ik dan toch op zoek ga naar een 2e voodoo kaart, bedankt voor het meedenken

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op woensdag 22 augustus 2001 10:05 schreef CreepingDeath het volgende:
Ik heb een 17" 107E Philips beeldscherm.

Ik denk dat ik dan toch op zoek ga naar een 2e voodoo kaart, bedankt voor het meedenken
No Problemo :)
Pagina: 1