Toon posts:

Iemand bekend met verenigings-software?

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort secretaris van een hockeyvereniging en op zoek naar een goed stukje software voor de ledenadministratie. Iemand hier ervaring mee? Ik heb hier davi-club liggen maar daar word je vooral erg nerveus van door te zien wat allemaal NIET mogelij is..

alvast dank

Verwijderd

MS-acces

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

FileMaker Pro

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

MS Acces is een goed idee.

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 07:09
Ik denk ook dat access een goed stukkie software is om hiermee aan de slag te gaan.

Ik ben zelf ook op zoek naar een template voor access zodat ik het wiel niet nog een keer hoef uit te vinden.... Leden administratie doen veel mensen voor verenigingen dus er zal toch wel iets zijn.

Heeft iemand een idee waar ik dit moet zoeken in MS database kan ik niets vinden.

Alvast bedankt.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wow, ik kan je niet beschuldigen van het feit dat je niet gezocht hebt, maar dit is wel erg oud, en het sluit ook totaal niet bij je vraag aan lijkt me ;)
Ik geloof dat er wel het een-en-ander tussen de rapporten staat dat aansluit bij je vraag ? Verder kun je natuurlijk nog exact het vraagstuk oplossen door de standaard formulieren te gebruiken, maar met wat aanpaswerk kom je een heel eind :)
Maargoed, dat lijkt me vrij simpel uit te vinden, en again..deze kick..wow :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.