Vraag

• niekbramel
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 01-08-2022
Mijn vraag
Ik heb dit jaar een Garmin Vivoactive 4 aangeschaft en deze gebruik ik voor mijn hardloopactiviteiten, werkt perfect. De runs worden via Garmin Connect geüpload in mijn Strava-account.

Is het mogelijk dat mijn vriendin hetzelfde horloge gebruikt voor haar hardloopactiviteiten en dat haar runs dan in haar Strava account wordt geüpload? Tot op heden krijg ik dit nog niet voor elkaar..

Relevante software en hardware die ik gebruik
Garmin Vivoactive 4, Garmin Connect, iPhone, iOS, Strava

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb op de iPhone van mijn vriendin Garmin Connect gedownload en een account aangemaakt, deze daarna gekoppeld aan haar Strava. Vervolgens het horloge gekoppeld met haar telefoon (en mijn eigen telefoon ontkoppeld). Toch lijkt het niet te werken.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:10
Het kan wel ja, gewoon telkens disconnected en reconnecten.
Is wel seconden meer gedoe dan enkel omdoen en rennen.

• Taennyn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-03-2022

Taennyn

Elder Root

Er zijn wel omwegen om wat je wilt, voor elkaar te krijgen, als je maar creatief genoeg bent.
  • Je kunt een account aanmaken die naar een "centraal" account wijst en in Strava dan aangeven dat dit account samengelopen heeft met jou, je vriendin of beiden. Je koppelt de horloge dan natuurlijk aan dat account. (variant van een koppeltabel)
  • Je kunt synchronisatie helemaal stopzetten met Garmin Connect en de FIT bestanden rechtstreeks van je horloge afhalen op je PC (map GARMIN\Activity). Die importeer je dan in het juiste Garmin Connect account (op de website, wolkje rechtsbovenaan, Import Data). Dit is natuurlijk wat bewerkelijk natuurlijk.
  • Als je vriendin heeft gelopen, het bestand van Garmin Connect downloaden (in de activiteit rechtsbovenaan het tandwieltje, Export original) en dan in haar account importeren (op de website, wolkje rechtsbovenaan, Import Data).
Maar aangezien de horloge eigenlijk koppelt met je inlogaccount, kan je je horloge volgens mij niet koppelen aan 2 accounts tegelijkertijd. Ideaal is het dus niet.

Ik weet dat het wat flauw is, maar volgens mij zijn de Garmin horloges momenteel voor Black Friday in de aanbieding. Misschien een idee voor Sinterklaas of iets dergelijks? ;)

[Voor 8% gewijzigd door Taennyn op 23-11-2021 16:57]

Listen to me at your own risk.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee