Zyxel t50 vs Experiabox v10

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1985
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
Dag ik heb zelf op dit moment kpn internet 100mb van kpn en de modem is experiabox v10

Nu wil ik overstappen naar t mobile same internet 100mb maar andere modem namelijk de zyxcel t50.

Ik gebruik de wifi boven om te gamen. Bekabelen is geen optie. Nu vraag ik me af of er mensen ervaring hebben met de wifi signaal van dr zyxcel. Is die evengoed als de experiabox v10 of iets slechter

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:09
Ik denk dat die vraag niet goed beantwoord kan worden. Alles hangt af van de situatie bij jou thuis. Al zou bij mij een T50 beter bereik hebben dan een V10 dan hoeft dat bij jou nog niet zo te zijn. Daarnaast kan iets wat vandaag het geval is morgen weer anders zijn omdat de buren bijvoorbeeld een nieuwe router hebben o.i.d.
Jammer dat bekabeld geen optie is. Voor gaming is ping namelijk belangrijker dan snelheid. in principe heb je aan rond de 5 mbps genoeg om te gamen. Bij wifi is ping hoger dan bekabeld en daar gaat het om in jouw geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 21:35

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Een fatsoenlijke wifi oplossing bestaat uit iets meer dan alleen de router die je van de isp krijgt. Of heb je voor de verlichting ook één lamp in de gang opgehangen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Firestorm schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:58:
... Of heb je voor de verlichting ook één lamp in de gang opgehangen?
Nee, in de meterkast: een armatuur met 3 x 3600W aan lampen. Als de deur van de meterkast open staat, gaat 't op de begane grond wel redelijk. Op de verdieping is het toch wel een beetje behelpen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==