Opgelicht via v&a, email adres user achterhalen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:10
Hoi,

De user *knip* heeft mij opgelicht. Hij heeft mij een werkende iphoneX verkocht met een barst in de achterkant.

Ik heb een iphone x ontvangen met een barst in de achterkant, maar ook het hele scherm zit los en de telefoon wil niet aan of opladen.

Graag zou ik van tweakers medewerking krijgen voor een ip adres en/of email adres van dit account zodat ik aangifte kan doen van oplichting.

[ Voor 2% gewijzigd door Microkid op 22-11-2021 20:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:29

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Om te beginnen: heb je al contact gezocht met de desbetreffende user om eea voor te leggen?

Verder mogen wij geen gegevens verstrekken helaas, maar ik zou, mochten jullie er niet uitkomen, inderdaad aangifte doen. Zodra er een verzoek vanuit de politie komt mogen/moeten wij wel de gegevens overhandigen.

[ Voor 35% gewijzigd door teacher op 22-11-2021 19:47 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
Hij heeft zijn account verwijderd (?) ik kan hem in ieder geval geen bericht meer sturen. De DM is geblokkeerd.

Hij neemt zijn telefoon niet op, maar ik twijfel of dat wel zijn nummer is. Ik probeer te achterhalen of de gegevens die hij mij gegeven heeft, kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zolang er geen bewijs is, gaan we niet zomaar mensen beschuldigen. Daarom de naam even verwijderd.
Daarnaast hebben wij de betreffende gebruiker preventief geband n.a.v. meldingen. Dat is dus de reden waarom zijn account geblokkeerd is en DM niet meer mogelijk is.

[ Voor 44% gewijzigd door Microkid op 22-11-2021 20:07 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
Hoe kan ik bewijs plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CCTIY6Z1BR9qeodYOBpv9BQBv9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2m9LhxMYKdwt9lYIhENQ8xtT.jpg?f=fotoalbum_large

De barst in de achterkant is hetzelfde als in de advertentie (oftewel dit bewijst dat de iphone die hij mij verkocht heeft als werkend, uit elkaar ligt en kapot is). Ik loop hier niet willekeurig iemand te beschuldigen met een kapotte iphone die nog onderin mijn kast lag. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door SpiceWorm op 22-11-2021 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dat kan je naar ons DM'en.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
Ik heb meerdere dm's naar microkid gestuurd met foto's, is er zo voldoende bewijs geleverd van oplichting?
Pagina: 1