Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik kom er niet uit.
Internet werkt op mijn A50, het is zelfs mijn vrij permanente hotspot, zo heb ik thuis internet op mijn computers.

Maar op de telefoon zelf, openen geen bladzijden in chrome of gmail. Of in ieder geval het scherm blijft wit. In het geval van gmail, opent dat netjes, ik zie de mails, maar klik ik op een mail om te lezen, blijft het scherm wit, met zo een blauw ringetje dat draait.
Daar had ik al last van, maar na een update van android ergens in september werkte het wel, en kon ik surfen naar de corona app om mijn qr code te downloaden. dus die heb ik. maar nu doet chrome en gmail het dus weer niet.....

rest doet het dus wel zoals whatsapp ..of als ik een spelletje speel zoals foe, gaat ook gewoon.

wat zit er fout?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:20

Praetextatus

the dutch_paki

Je kunt eens proberen onder Apps-instellingen chrome op te zoeken en deze te resetten. Zelfde voor je gmail app. Dan moet je wel waarschijnlijk opnieuw inloggen denk ik maar misschien dat het je probleem op lost.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Resetten kon ik niet vinden, uitzetten of verwijderen wel. Dat heb ik gedaan, dan weer aan, dan wil hij updaten, ook gedaan, en dan doen die 2 het helemaal niet meer. telefoon uit en weer aan, en ze starten wel weer op, maar dan met lege webpagina.
Heb opera er maar opgezet. even wennen maar ik kan weer surfen en gmail via opera werkt gewoon wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Als een volledige herinstallatie van beide apps niet werkt, dan zit er iets anders goed mis. Ik zou persoonlijk je toestel even terugzetten naar fabrieksinstellingen.