Eufy cam 2 pro detectie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo-45
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:46
Mijn vraag
Waarom ziet deze camera geen dieren ook al staat deze op "alle moties"
Personen ziet gelijk dus de detectie werkt wel.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Alles is bij gewerkt naar de laatste soft/firm ware
Gevoeligheid al op max gezet maar geen resultaat wat dieren betreft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zal waarschijnlijk afhankelijk zijn van de grote van het dier en de afstand tot de cam.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Mojo-45 schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:56:
Mijn vraag
Waarom ziet deze camera geen dieren ook al staat deze op "alle moties"
Personen ziet gelijk dus de detectie werkt wel.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Alles is bij gewerkt naar de laatste soft/firm ware
Gevoeligheid al op max gezet maar geen resultaat wat dieren betreft.
Bij mij werkt het wel. Soort van, het is geen wildcamera natuurlijk, maar egels, katten, rat :X, marter, mussen, merels en m'n kippen komen wel af en toe op beeld. Al vinden m'n eufy cams (eender welke versie) m'n kippen nog weleens 'human' :+

Ik heb weleens gehad dat een instelling bleef hangen, bij verlichting aan/uit. Dat heb ik toen opgelost door een poosje de 'verkeerde' setting terug te zetten en na enkele minuten de goede.
De cam helemaal verwijderen van de hub en dan opnieuw toevoegen en opnieuw instellen al geprobeerd? (als je de hub versie hebt)

https://www.dropbox.com/s...1_11_16_04_08_36.mp4?dl=1

[ Voor 5% gewijzigd door dragon2 op 22-11-2021 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo-45
Op 3 meter afstand en de gevoeligheid op max zou hij dacht ik toch wel een kat of grote dikke duif moeten zien.

Heb nog maar 1 keer de boel terug gezet naar fabriek instellingen om dat de setup niet goed ging want bij los koppelen van ethernet bleef hij knipperen tussen blauw en rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Mojo-45 schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:01:
Op 3 meter afstand en de gevoeligheid op max zou hij dacht ik toch wel een kat of grote dikke duif moeten zien.

Heb nog maar 1 keer de boel terug gezet naar fabriek instellingen om dat de setup niet goed ging want bij los koppelen van ethernet bleef hij knipperen tussen blauw en rood.
3m afstand is wat veel denk ik. Hier triggert hij dichterbij denk ik.
Ik bedoel de cam loskoppelen in de app. Niet de hele hub resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo-45
Heb ik net ook al geprobeerd "alle moties" weer aan gezet en werkt ook niet.
Wel als ik er naar toe loop gelijk alarm maar als na een tijdje wachten mijn hand er op een meter afstand voor heen en weer haal ziet hij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Mojo-45 schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:42:
Heb ik net ook al geprobeerd "alle moties" weer aan gezet en werkt ook niet.
Wel als ik er naar toe loop gelijk alarm maar als na een tijdje wachten mijn hand er op een meter afstand voor heen en weer haal ziet hij niets.
Dat kan gedeeltelijk aan de settings onder Power Manager liggen, maar sowieso blijft hij niet constant alarmeren. Omdat je 'hetzelfde object' bent.
Dat zie ik vooral in m'n kippenren. Af en toe neemt hij de kippen op tijdens beweging, maar als hij echt alles zou meepakken overdag, dan heb ik snel geen accu meer over 🤷
Pagina: 1