Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een netwerkadapter om mijn desktop pc aan te sluiten op het draadloze wifi netwerk. Ik ben hierin niet goed thuis en zoek daarom advies van mede tweakers.
Op basis van de specificaties van mijn moederbord ( https://www.msi.com/Motherboard/Z390-A-PRO/Specification) heb ik een M.2 slot type E en ondersteund deze enkel CNVi modules. Via de site van intel (https://www.intel.com/con...el-wireless-products.html) zie ik dat ik de keuze heb tussen de AX201 en de AX211. Hetgeen wat de producten onderscheid is of het Wifi 6 of 6E ondersteund. Ik denk dat dit voor mij minder relevant is. Hierdoor kom ik op de volgende short list uit:
Samenvattend heb ik twee vragen waar ik zelf niet 100% uitkom:
[1] Heb ik de compatibiliteit met mijn desktop goed uitgezocht? Zo ja:
[2] Ik zie deze producten niet bij webshops en de pricewatch in combinatie met een desktop montage kit (voorbeeld: een versie van de AX200 wordt wel in een desktop kit aangeboden). Worden de boven genoemde producten inclusief bracket(s) en antennes geleverd of dien ik aanvullende hardware aan te schaffen om te kunnen monteren in mijn desktop?
Wat is je budget?
€ 0,- tot € 50,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Zelf kijk ik momenteel naar intel producten omdat dit gevoelsmatig het meest aansluit om mijn bestaande hardware.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem kent de volgende configuratie:
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een netwerkadapter om mijn desktop pc aan te sluiten op het draadloze wifi netwerk. Ik ben hierin niet goed thuis en zoek daarom advies van mede tweakers.
Op basis van de specificaties van mijn moederbord ( https://www.msi.com/Motherboard/Z390-A-PRO/Specification) heb ik een M.2 slot type E en ondersteund deze enkel CNVi modules. Via de site van intel (https://www.intel.com/con...el-wireless-products.html) zie ik dat ik de keuze heb tussen de AX201 en de AX211. Hetgeen wat de producten onderscheid is of het Wifi 6 of 6E ondersteund. Ik denk dat dit voor mij minder relevant is. Hierdoor kom ik op de volgende short list uit:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Netwerkadapters | Intel Wi-Fi 6E AX211 (Gig+) | € 18,15 | € 18,15 |
| 1 | Netwerkadapters | Intel WLA/Wi-Fi 6 AX2Wi-Fi 6 AX201 adapter (non vPro) wlan adapter | € 19,95 | € 19,95 |
| Totaal | € 38,10 | |||
Samenvattend heb ik twee vragen waar ik zelf niet 100% uitkom:
[1] Heb ik de compatibiliteit met mijn desktop goed uitgezocht? Zo ja:
[2] Ik zie deze producten niet bij webshops en de pricewatch in combinatie met een desktop montage kit (voorbeeld: een versie van de AX200 wordt wel in een desktop kit aangeboden). Worden de boven genoemde producten inclusief bracket(s) en antennes geleverd of dien ik aanvullende hardware aan te schaffen om te kunnen monteren in mijn desktop?
Wat is je budget?
€ 0,- tot € 50,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Zelf kijk ik momenteel naar intel producten omdat dit gevoelsmatig het meest aansluit om mijn bestaande hardware.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem kent de volgende configuratie:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-9600K Boxed (SRELU) | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Moederborden | MSI Z390-A PRO | € 133,58 | € 133,58 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GTX 1650 OC 4G | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (KKN1, Closed) | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 77,15 | € 77,15 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 933,72 | ||