Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerken (met name lightroom en sporadisch photoshop) en generieke office/browse taken
Wat mag het systeem gaan kosten?
~1100 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor en invoerapparatuur neem ik mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje, videokaart denk ik niet nodig te hebben. Wel heb ik nog WIFI nodig, bij mijn vorige systeem zat dit ingebouwd in het moederbord maar deze kan ik met het 1700 socket niet voor een normale prijs vinden. Graag hoor ik van jullie wat het beste (en redeljik geprijst) alternatief is voor WIFI (dongle, losse kaart etc.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik zag dat asus een cashback had voor moederborden dus dat is wel interessant
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een compact systeem, lijkt me onzin een gigantische kast te hebben.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Check of mijn keuze van componenten logisch is, of er goedkopere opties met vergelijkbare prestaties zijn en hoe ik dus het beste WIFI fix zonder dat dit direct op het moederbord zit.
Fotobewerken (met name lightroom en sporadisch photoshop) en generieke office/browse taken
Wat mag het systeem gaan kosten?
~1100 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor en invoerapparatuur neem ik mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje, videokaart denk ik niet nodig te hebben. Wel heb ik nog WIFI nodig, bij mijn vorige systeem zat dit ingebouwd in het moederbord maar deze kan ik met het 1700 socket niet voor een normale prijs vinden. Graag hoor ik van jullie wat het beste (en redeljik geprijst) alternatief is voor WIFI (dongle, losse kaart etc.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik zag dat asus een cashback had voor moederborden dus dat is wel interessant
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een compact systeem, lijkt me onzin een gigantische kast te hebben.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Check of mijn keuze van componenten logisch is, of er goedkopere opties met vergelijkbare prestaties zijn en hoe ik dus het beste WIFI fix zonder dat dit direct op het moederbord zit.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio S400 | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade RGB KF436C16RB1AK2/32 | € 155,90 | € 155,90 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 59,83 | € 59,83 |
| 1 | Solid state drives | Samsung PM9A1 2TB | € 265,- | € 265,- |
| Totaal | € 1.097,63 | |||