Philips 55OLED934 | ingebouwd soundbar ook los te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennert_S
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10 16:01
Ik heb van de week eerder aankoop advies ingewonnen over een TV, en daar was ik zeer tevreden met de antwoorden. Maar nou zag ik zelf nog de Philips 55OLED934 die me nog wat beter leek dan de Philip toestellen in de vergelijking, vooral door het geluid. Ik heb momenteel een goedkope soundbar staan. Geen bijzonder geluid maar het is wel handig dat ik deze ook kan gebruiken als ik spotify af wil spelen in de huiskamer. Ik begrijp dat de philips ook is te connecten via bluetooth (of wifi vast ook). Nu is mijn vraag of ik muziek kan afspelen via de ingebouwde soundbar van de Philips als de TV uit staat? Om de TV aan te hebben staan lijkt me zonde van de stroom en afleiden van de muziek (lichtgevend scherm?). Of is hier wellicht een apparte modus voor?

Ik heb contact gehad met PlatteTV maar die wisten het niet en Philips geprobeerd te bellen, maar die kan ik niet bereiken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

CEA > TB

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:22

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Zover ik weet kan het niet nee.
Máár, in ieder geval bij onze 77OLED806, kan je wel bijvoorbeeld wel Spotify aanzetten, dan kan je het scherm zelf uitzetten door op de MENU knop te drukken en die optie te kiezen.
Vervolgens kan je dan met Spotify Connect het allemaal bedienen vanaf je telefoon/tablet/computer.
Wij doen dit ook wel eens, al hebben wij niet een OLED934/935/936 met ingebouwde soundbar maar is de TV aangesloten op een A/V receiver.