Ik heb van de week eerder aankoop advies ingewonnen over een TV, en daar was ik zeer tevreden met de antwoorden. Maar nou zag ik zelf nog de Philips 55OLED934 die me nog wat beter leek dan de Philip toestellen in de vergelijking, vooral door het geluid. Ik heb momenteel een goedkope soundbar staan. Geen bijzonder geluid maar het is wel handig dat ik deze ook kan gebruiken als ik spotify af wil spelen in de huiskamer. Ik begrijp dat de philips ook is te connecten via bluetooth (of wifi vast ook). Nu is mijn vraag of ik muziek kan afspelen via de ingebouwde soundbar van de Philips als de TV uit staat? Om de TV aan te hebben staan lijkt me zonde van de stroom en afleiden van de muziek (lichtgevend scherm?). Of is hier wellicht een apparte modus voor?
Ik heb contact gehad met PlatteTV maar die wisten het niet en Philips geprobeerd te bellen, maar die kan ik niet bereiken.
Ik heb contact gehad met PlatteTV maar die wisten het niet en Philips geprobeerd te bellen, maar die kan ik niet bereiken.