Ik zoek een?
5.1 surroundset
Wat is je budget?
€1000 - €2000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op dit moment in het bezit van Denon HEOS Home Cinema HS2 en over een half jaar kunnen we ons nieuwbouw woning in. We zullen ongeveer 4,5 / 5 meter bij de tv vandaan zitten.
Na veel twijfel toch maar eens gaan kijken naar ander setup om het kijken van tv/film/muziek luisteren wat aangenamer te maken.
De HS2 is namelijk 2.1 en ik ben op zoek naar een 5.1 setup.
De setup wil ik gaan gebruiken icm de LG G1 65 inch. (Nog aan te schaffen)
Een setup met een ‘receiver’ zie ik zelf niet zitten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al een setup gevonden:
- Sonos ARC + Sub + One Gen2 of SL
- LG DSP9 + LG SPK8
- Samsung Cinematic Q-series HW-Q950A
Het design van de Sonos setup spreekt mij wel het meeste aan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog andere interessante alternatieven? De Sonos setup vind ik namelijk erg prijzig. Volgens mij is er op dit moment ook niet heel veel aanbod, waardoor de setup iets duurder is dan normaal.
Ik heb onvoldoende kennis over deze producten en ben onbekend met de kwaliteit, dus ik zou ook niet echt weten wat een juiste keuze is om aan te schaffen.
5.1 surroundset
Wat is je budget?
€1000 - €2000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op dit moment in het bezit van Denon HEOS Home Cinema HS2 en over een half jaar kunnen we ons nieuwbouw woning in. We zullen ongeveer 4,5 / 5 meter bij de tv vandaan zitten.
Na veel twijfel toch maar eens gaan kijken naar ander setup om het kijken van tv/film/muziek luisteren wat aangenamer te maken.
De HS2 is namelijk 2.1 en ik ben op zoek naar een 5.1 setup.
De setup wil ik gaan gebruiken icm de LG G1 65 inch. (Nog aan te schaffen)
Een setup met een ‘receiver’ zie ik zelf niet zitten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al een setup gevonden:
- Sonos ARC + Sub + One Gen2 of SL
- LG DSP9 + LG SPK8
- Samsung Cinematic Q-series HW-Q950A
Het design van de Sonos setup spreekt mij wel het meeste aan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog andere interessante alternatieven? De Sonos setup vind ik namelijk erg prijzig. Volgens mij is er op dit moment ook niet heel veel aanbod, waardoor de setup iets duurder is dan normaal.
Ik heb onvoldoende kennis over deze producten en ben onbekend met de kwaliteit, dus ik zou ook niet echt weten wat een juiste keuze is om aan te schaffen.
[ Voor 3% gewijzigd door LuanG op 21-11-2021 21:09 ]