Het is de hoogste tijd om mijn audio set te upgraden. De speakers heb ik al gezonden: elac debut b5.2 (zogenaamde boekenplank speakers). Dan nu de versterker nog.
Alles wat ik erover lees zegt dat de versterker heel belangrijk is voor het geluid, zie daardoor door de bomen het bos niet meer. Ook zijn de aansluitingen van de speakers anders dan ik gewend ben.
Vereiste: connectie via wifi/bluetooth of google Chromecast audio. Ik zal vooral luisteren via Spotify en dus mobiel, soms ook laptop, en films via tv.
Budget is max 300, maar hoe minder hoe beter. Tweede hands eventueel ook oké.
Wat ik zelf gevonden heb is de argon SA1 voor 250 euro. Deze is compact, goede aansluitmogelijkheden en binnen het budget.
Heeft iemand tips voor een goede versterker om de set compleet te maken?
Alles wat ik erover lees zegt dat de versterker heel belangrijk is voor het geluid, zie daardoor door de bomen het bos niet meer. Ook zijn de aansluitingen van de speakers anders dan ik gewend ben.
Vereiste: connectie via wifi/bluetooth of google Chromecast audio. Ik zal vooral luisteren via Spotify en dus mobiel, soms ook laptop, en films via tv.
Budget is max 300, maar hoe minder hoe beter. Tweede hands eventueel ook oké.
Wat ik zelf gevonden heb is de argon SA1 voor 250 euro. Deze is compact, goede aansluitmogelijkheden en binnen het budget.
Heeft iemand tips voor een goede versterker om de set compleet te maken?