Idem hier.Op dinsdag 28 augustus 2001 03:13 schreef HlpDsK het volgende:
Ik kan me fan zo disconnecten tijdens power-on .. en dan gaat het systeem niet van plat hoor.
Verwijderd
Dit maakt wel teveel herrie!

In werkelijkheid zie je een rode cirkel!
Hij heeft ook al een verbeterde versie op zijn site gezet, met de contacten IN de propellor gebouwd.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Onder die sticker zie je het asje
Om het asje zit een borgring
Die borgring moet je er af slopen (kijk uit dat ie niet heel hard wegschiet
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
39
Als je die niet hebt moet je maar met een fijn tangetje en een schroevendraaier gaan pielen.
Verwijderd
waarom niet een met een tweekleuren ledje
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
maar ik ga het proberen heb toch alle tijd van de wereld school wacht maar ff
Heb nog blauwe en rode leds liggen
Of kleuren mengen, oranje met groen
39
wat denk je nou zelf? het zal een aantal toeren schelen jah, maar dat hoert geen zak als het om een intake gaat ofzOp dinsdag 28 augustus 2001 20:54 schreef Whuzz het volgende:
hmm, gaat zp'n fan niet langzamer draaien door zo'n sleepcontact? Of maakt dat niet uit?
Hoeft niet. Er zijn namelijk ook diverse dualcolor leds te krijgen met 2 aansluitingen. De andere kleur krijg je dan door de polariteit om te draaien. Dit zou je zelfs kunnen doen door zelf 2 kleuren leds naast elkaar in zo'n fanblad te zetten. Je moet dan de leds anti-parallel aansluiten. Leds kunnen namelijk tegen polariteitswisseling als de sperspanning niet te groot is. Weerstand is uiteraard verplicht!!!Op dinsdag 28 augustus 2001 20:51 schreef Silenzer_nl het volgende:
Cool, maar ik kom net op een nog cooler id
waarom niet een met een tweekleuren ledjedan kun je tussen twee kleuren schakelen !!! het enige nadeel is dat je een derde (sleep?) contact nodig hebt
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
klopt maar als de versie met 3 pootjes neemt kun je ze ook allebij tegelijk laten branden, anders zou je een schema moeten maken die snel de polariteit veranderd om bijde kleuren te laten oplichtenOp dinsdag 28 augustus 2001 22:49 schreef DaRoot het volgende:
[..]
Hoeft niet. Er zijn namelijk ook diverse dualcolor leds te krijgen met 2 aansluitingen. De andere kleur krijg je dan door de polariteit om te draaien. Dit zou je zelfs kunnen doen door zelf 2 kleuren leds naast elkaar in zo'n fanblad te zetten. Je moet dan de leds anti-parallel aansluiten. Leds kunnen namelijk tegen polariteitswisseling als de sperspanning niet te groot is. Weerstand is uiteraard verplicht!!!
<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Verwijderd

Dit krijg je als het sleepcontact niet goed contact maakt.
Voor de kabelaars iets totaal overbodigs: een animatie van 250K. Opslaan op je schijf en afspelen -anders draait het niet lekker.
Nogmaals:
Totaal zinloos!
Maakt veel herrie!
btw: het filmpje is een beetje FAKE want de webcam loopt niet 'syncroon' met de motor zodat capturing 'versmeerde' beelden oplevert, die ook nog aan elkaar gelast zijn in de gif-animatie. In werkelijkheid is het effect statischer.
Natuurkundevraag: op hoeveel toeren draait de ventilator?
Greetz
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
zo maar een ideetje...