Toon posts:

(Voor zoveelste keer) welke kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke kaart past het beste bij een AMD 1.2 en MSI 266 Moederbord? Eerst dacht ik aan een Ati Radeon met 64 DDR. Daar na aan een GeForce 2 van Asus. Welke moet het worden, hoeft niet een van deze 2 te zijn trouwens

thnx

Verwijderd

(voor de zoveelste keer) wat wil je met die pc gaan doen :?

Verwijderd

Topicstarter
3D en 2D, daarom dacht ik eerst aan de Ati, maar daarna hoorde ik veel goeds over de Geforce 2

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe spellen spelen, maar ook in bijv exel werken enzo

• Quibus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 18:29
Ati = Goed beeld, goede 3d (dus als je veel verschillende dingen met je pc doet zoals exel en gamen is dit misschien een aanrader)

Geforce = zeer goed in 3d, beeld is wat minder (meer om echt te gamen, nvidia heeft ook betere driver support dan ATI tot nog toe)

Er is nu ook een Geforce 3 en binnenkort komt de Radeon8500 ben je daar niet in geinteresseerd met de specs van jou PC?

Owhja mocht je een Geforce 2 willen kopen dan weet ik niet of je ASUS moet nemen, misschien kun je beter leadtech ofzo kopen deze zijn namelijk makkelijk over te clocken zodat je toch iets meer prestatie winst hebt. Als je een Geforce 3 koopt zou ik de goedkoopste nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel gaat die 8500 kosten ongeveer, en is die veel beter als de 64 DDR variant :?

Verwijderd

[topic=205820/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.