Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
Sinds onbekende tijd kan ik geen nummers meer blokkeren op mijn Xiaomi Pocophone F1.

Ik wordt vaker gebeld door personen die me waarschijnlijk een nieuw energiecontract willen aansmeren, of andere onzin waar ik niet bewust om heb gevraagd. Ik kan zo'n telefoontje doorgaans toch niet opnemen, maar ik blokkeer het telefoonnummer meteen, zodat ze dat niet meer kunnen gebruiken.

Dit werkte voorheen prima, maar sinds onbekende tijd dus niet meer. Ik kan het telefoonnummer handmatig toevoegen aan de blokkeerlijst of via een snelmenu in het oproepenoverzicht. Beiden geven geen foutmelding, maar blokkeren het nummer ook niet.

Ik hoop dat jullie kunnen meedenken over een mogelijke oorzaak, of een oplossing kunnen bieden.

Ik heb er een zoektocht via Google aan gewaagd, maar daar krijg ik alleen maar uitleg over hoe je een nummer kunt blokkeren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:02

slaay

Natuurbeleven.com

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
@slaay

De ts al gelezen? :+
Dit werkte voorheen prima, maar sinds onbekende tijd dus niet meer. Ik kan het telefoonnummer handmatig toevoegen aan de blokkeerlijst of via een snelmenu in het oproepenoverzicht. Beiden geven geen foutmelding, maar blokkeren het nummer ook niet.
Dat is dus het probleem. Ik weet wel hoe ik een nummer zou moeten blokkeren, maar die opties werken dus niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:02

slaay

Natuurbeleven.com

LA-384 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:21:
@slaay

De ts al gelezen? :+

[...]

Dat is dus het probleem. Ik weet wel hoe ik een nummer zou moeten blokkeren, maar die opties werken dus niet meer. ;)
Vandaar dat ik oplossingen aandraag mogelijk dat die misschien wel werken ;)

Dich bis echt unne foëzen haas