Ik wil graag het ram geheugen uitbreiden naar 32gb. Hierbij wil ik ook gelijk de stap zetten naar een 3600Mhz 16cl geheugen.
Het gaat om de volgende pc:
Ik zoek Advies
Over welk ram geheugen ik het beste kan kopen.
Nu heb ik al een en al bekeken op het forum over aankoopadviezen en reviews, en heb ik de keuze terug gebracht tot 2 opties.
Namelijk:
De G-skill staat in de QVL lijst, de Kingston set niet.
De voornaamste reden dat dat ik twijfel is die QVL lijst, en het prijsverschil.(en een klein beetje dat de Kingston set er stuk mooier uit ziet
)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet per se
Ik hoor graag hoe jullie hierover denken, of dat ik misschien nog een andere optie over het hoofd heb gezien.
Bij voorbaat dank voor het advies!
Het gaat om de volgende pc:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10600K Boxed | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte AORUS Z490 Elite AC | € 219,86 | € 219,86 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12A | € 103,50 | € 103,50 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 72,90 | € 72,90 |
| Totaal | € 621,26 | |||
Ik zoek Advies
Over welk ram geheugen ik het beste kan kopen.
Nu heb ik al een en al bekeken op het forum over aankoopadviezen en reviews, en heb ik de keuze terug gebracht tot 2 opties.
Namelijk:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 147,90 | € 147,90 |
| Totaal | € 319,90 | |||
De G-skill staat in de QVL lijst, de Kingston set niet.
De voornaamste reden dat dat ik twijfel is die QVL lijst, en het prijsverschil.(en een klein beetje dat de Kingston set er stuk mooier uit ziet
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet per se
Ik hoor graag hoe jullie hierover denken, of dat ik misschien nog een andere optie over het hoofd heb gezien.
Bij voorbaat dank voor het advies!