Mijn vraag
Hallo,
Sinds ik een nieuwe mobiel heb (Oppo A74) heb ik problemen met het openen van een PDF. Ik heb de app Adobe erop staan, hierin kan ik oude PDF's (die ik al op mijn oude mobiel had staan) openen. Als ik nu een nieuwe pfd download kan hij deze helaas niet openen. Ik krijg dan de tekst: Er is geen app beschikbaar om dit bestand mee te openen. Ik heb ook al andere apps voor het lezen van een PDF op mijn mobiel gezet. Helaas werkt dit allemaal niet. Weet iemand de oplossing?? Ik gebruik het namelijk heel erg veel voor mijn werk…
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android besturing
Adobe Reader
PDF reader 2021
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mobiel uit en aan gezet
Adobe er opnieuw opgezet
Meerdere apps geprobeerd voor het openen van een PDF
Verschillende PDFs gedownload. Hij opent niks meer...
Hallo,
Sinds ik een nieuwe mobiel heb (Oppo A74) heb ik problemen met het openen van een PDF. Ik heb de app Adobe erop staan, hierin kan ik oude PDF's (die ik al op mijn oude mobiel had staan) openen. Als ik nu een nieuwe pfd download kan hij deze helaas niet openen. Ik krijg dan de tekst: Er is geen app beschikbaar om dit bestand mee te openen. Ik heb ook al andere apps voor het lezen van een PDF op mijn mobiel gezet. Helaas werkt dit allemaal niet. Weet iemand de oplossing?? Ik gebruik het namelijk heel erg veel voor mijn werk…
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android besturing
Adobe Reader
PDF reader 2021
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mobiel uit en aan gezet
Adobe er opnieuw opgezet
Meerdere apps geprobeerd voor het openen van een PDF
Verschillende PDFs gedownload. Hij opent niks meer...