Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueOW
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21-11-2021
Mijn vraag
Hallo,

Sinds ik een nieuwe mobiel heb (Oppo A74) heb ik problemen met het openen van een PDF. Ik heb de app Adobe erop staan, hierin kan ik oude PDF's (die ik al op mijn oude mobiel had staan) openen. Als ik nu een nieuwe pfd download kan hij deze helaas niet openen. Ik krijg dan de tekst: Er is geen app beschikbaar om dit bestand mee te openen. Ik heb ook al andere apps voor het lezen van een PDF op mijn mobiel gezet. Helaas werkt dit allemaal niet. Weet iemand de oplossing?? Ik gebruik het namelijk heel erg veel voor mijn werk… 

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android besturing
Adobe Reader
PDF reader 2021

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mobiel uit en aan gezet
Adobe er opnieuw opgezet
Meerdere apps geprobeerd voor het openen van een PDF
Verschillende PDFs gedownload. Hij opent niks meer...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:27

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ik zie even niet wat dit met Softwareontwikkeling van doen heeft :?

Hebben we het hier over iOS of Android?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueOW
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21-11-2021
RobIII schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:57:
Ik zie even niet wat dit met Softwareontwikkeling van doen heeft :?

Hebben we het hier over iOS of Android?
Het gaat om een android aansturing.
Wat betreft de softwareontwikkeling. Dit stond denk ik standaard aangegeven. Ik heb hier namelijk niks over ingevuld. Ik kan het helaas niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ik verplaatst deze naar het forum voor Android.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen hofman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-02 00:52
Beste tweakers,
Ik heb hier een oppo CPH2219 met een defect scherm. er is nog wel leven in deze telefoon , powerknop voel ik deze oppo trillen
wat ik niet kan achterhalen , is of de vinger print op het scherm zit, blijkbaar wel zit geen vinger print aan de zijkant, dus op het scherm. Heb deze OPPO gekregen en is zeker wel de moeite waard om het scherm te vervangen.

Zo ook heb ik op aliexpress gezocht en zie diversen schermen met frame , niet echt duidelijk welke ik moet bestellen.

Zie foto van mijn Oppo CPH2219
Wie kan me hier op weg helpen, of deze schermen wel betrouwbaar zijn op aliexpress zie prijzen vanaf 25-60 euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-Afm4-2NCzYOvGkP2V37s_xlvM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l2ZYnya8jCebKnVTfc6oAylC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_78WqgdK8GAyRxisXmZOVrX3HWM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RFpMr1z9X6Xsnk792UCV7ZRl.jpg?f=fotoalbum_large