Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyDeMan1
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-02-2024
Hi!

Afgelopen avond heb ik Windows 10 helemaal opnieuw geïnstalleerd op mijn PC. Op het moment van installeren werkte de PC nog hartstikke prima. Nadat ik de GPU en Intel drivers installeerde en ik mijn PC moest rebooten, kreeg ik te maken met een zwart scherm.

De PC ging uit zichzelf enkele keren opnieuw starten, maar constant met een zwart scherm. Ook heeft mijn PC momenteel dat wanneer ik het helemaal uitgeschakeld heb, dat de lichtjes van mijn toetsenbord en van 1 PC-fan aan blijft. Dit was voorheen niet zo.

Ik heb de monitoren aangesloten op mijn MacBook en beide monitoren lijken nog te werken. Ook heb ik de SSD even losgekoppeld om te zien wat het doet, zonder resultaat. Dit geldt ook voor mijn GPU, deze heb ik even los gehad maar zonder resultaat.

Als ik het stroom er volledig af haal voor minstens 30 sec en dan het weer aansluit, dan start mijn PC ook constant 2 keer opnieuw op.

Het gaat om de volgende specs:
i9-10850k
RTX3080
32 GB RAM
Z490-A Pro MSI

Windows 10

Mijn vraag is, kan iemand mij uit de brand helpen?

Alvast vriendelijk bedankt!

EDIT: In additie, het valt mij zojuist op dat het DRAM lampje op mijn moederbord blijft branden wanneer de PC aan staat.

[ Voor 5% gewijzigd door WesleyDeMan1 op 21-11-2021 01:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:05

br00ky

Moderator Harde Waren
In plaats van een topicreport aan te maken dat het topic wel weg kan omdat het probleem is opgelost, kan je natuurlijk ook de oplossing posten. Dan hebben anderen met hetzelfde probleem wat aan je topic :).