Exchange 2000 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Ik gebruik Exchange 2000 binnen een netwerk, er zijn alleen twee gebruikers met allebei een eigen profiel die in tegelijk in dezelfde mailbox werken. Het is dus de bedoeling dat ze elkaars verzonden items zien, en dat ze dezelfde inbox op hun scherm hebben en ook zien als de ander een mailtje heeft gelezen en beantwoord.

Hoe kan ik dit opzetten? Tegelijk dezelfde mailbox openen of kan het anders? Tevens wordt deze mailbox wel eens via een RAS verbinding bekeken met een laptop vanuit het buitenland. Wat voor effect heeft het synchroniseren van de mail op de laptop op de Exchange mailbox?

Hoe stel ik trouwens in Exchange in dat het e-mail adres van de afzender voor iedereen gelijk is bij externe e-mail?

Thanx

• Techknow
Ik ben beetje ongeduldig...maar kan echt niemand me opweg helpen?

MSCE'ers show your knowledge...please....

Verwijderd

Als zij beide 1 mailbox gebruiken dus dezelfde zouden ze elkaars data (in mailbox dus moeten zien)

Synchronisatie zal dan plaats vinden bij het aanloggen van laptop en ook wanneer deze uitlogt. (als je het juist instelt)

Lijkt mij geen probleem, weet alleen dat dit kan bij, Exchange 5.5 weet niet hoe het onder 2000 zat maar was daar geen koppeling met je SID ??

• Techknow
Ik neem aan dat je met SID de gebruikersprofielen bedoelt, ja dat klopt dus daarom weet ik ook niet of het wel kan, dus eigenlijk zou ik dezlefde mailbox in tweevoud moeten hebben ofzo...is daar een optie voor? Wie weet er meer?