Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Prins
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07-08 14:28
Mijn vraag
Ik wil een nieuw beeldscherm om Genshin Impact en minecraft te spelen. Wat zou een goed beeldscherm zijn voor mij?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een r5 2600 en rx6600xt met 16gb 3200mhz cl 16 ram

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik gebruik nu een 29 inch LG ultrawide

Ik zit te kijken op coolblue met een budget van rond de 300 euro

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:07

DropjesLover

Dit dus ->

Wat is je tekortkoming, wat mis je?
Bij rpg's en minecraft is de refresh rate nauwelijks van belang, tenzij je het het echt ziet / last van hebt.
Of wil je de HDR opties van Genshin Impact kunnen gebruiken? Ik zie er wat problemen mee her en der, en HDR is alleen extra mooi wanneer het echt goed geimplementeerd is, vaak kan je het beter uit laten staan.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Prins
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07-08 14:28
DropjesLover schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:53:
Wat is je tekortkoming, wat mis je?
Bij rpg's en minecraft is de refresh rate nauwelijks van belang, tenzij je het het echt ziet / last van hebt.
Of wil je de HDR opties van Genshin Impact kunnen gebruiken? Ik zie er wat problemen mee her en der, en HDR is alleen extra mooi wanneer het echt goed geimplementeerd is, vaak kan je het beter uit laten staan.
Ik wil eigenlijk terug naar 16x9 maar dan niet te klein. Dus ik zit te denken aan een 27 of 32 inch scherm en ik weet niet waar ik verder naar moet kijken. Maar ik zit bij 2560x1080 op 30-60% gpu gebruik dus qhd is ook een prima optie