Toon posts:

Apple CarPlay geeft onderstaande melding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• stefano1994
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21-11 16:43
Hallo iedereen!

Ik ben in het bezit van een Kia Sportage 2.7 uit 2007 en heb een Pioneer scherm geïnstalleerd met Apple CarPlay. Het heeft het goed gedaan tot op een dag ik de volgende melding kreeg (zie foto). Ik heb de radio al gereset en de accu losgekoppeld maar helaas geen resultaat.. iemand die de gouden tip heeft?

Alle reacties

• nielsicq
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
Waarschijnlijk heb je dat wel gedaan maar heb je direct na het aansluiten van je telefoon een melding gekregen van of je CarPlay wil activeren?

wat niet past, wordt gelast!

• stefano1994
Wat bedoel je precies?

• nielsicq
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
Als het goed is krijg je een melding op je iPhone of je CarPlay wil activeren.

wat niet past, wordt gelast!

• stefano1994
Nee krijg ik niet en heb ik voorheen ook nooit gehad toen Apple CarPlay het wel deed.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10:10
Geen idee hoe Apple werkt maar de verbinding (Bluetooth) in de telefoon verwijderen en opnieuw aanmelden of hoe dat dan ook bij een iPhone gaat.
Eventueel, verwijderen - telefoon opnieuw opstarten - opnieuw dezelfde procedure die je de eerste keer gedaan hebt nadat je de radio net nieuw geïnstalleerd had.

Mijn profiel op Discogs

• stefano1994
Verbinding gaat via een usb kabel. Zou het aan een update kunnen liggen vanuit de radio of iPhone?

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 01-12 20:52

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Ik zou Pioneer eens benaderen hier mee. Immers zij hebben het apparaat geleverd. Misschien een firmware update nodig ivm iOS 14/15 updates van het toestel?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee