|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
bel ze op, of stuur ze een boos mailtje, werkt bij mijOp dinsdag 21 augustus 2001 13:05 schreef pven het volgende:
Eens begin juli 2001 heb ik daar een boek besteld. Ik kreeg netjes een bevestigingsmailtje met daarin de melding dat het binnen 3 / 4 dagen verzonden zou worden. Een week later kreeg ik een mailtje dat ze enige vertraging hadden door een computerstoring. Momenteel heb ik taal-noch-teken van ze vernomen en ze laten ook niets van zich horen als ik niets vraag.
Iemand een idee hoe ik door kan dringen bij hen om zodoende duidelijk te maken dat ik het niet helemaal eens ben met de gang van zaken?
Btw: mag dit op IT of hoort het elders?
Dank je! (en excuses)Op dinsdag 21 augustus 2001 13:30 schreef johnny appleseed het volgende:
Even je topictitel aangepast
Dat heb ik geprobeerd, maar dat gaat net zo vloeiend als via de mail... niet dus!Heb je ze al gebeld?
Verwijderd
Heb dezelfde ellende gehad met een bestelling van de nieuwe R.E.M. Cd. vele mailtjes en telefoontjes later geen CD maar wel een excuus brief of ik hem dan misschien nog een keer wil bestellen. Dank je de koekoek heb hem al ergens anders gekocht. Ondertussen staat mijn bestelling al 3 maanden "in behandeling"
Overige bestellingen gaan wel goed. Maar service via de klantenservice? Vergeet het maar.
Overige bestellingen gaan wel goed. Maar service via de klantenservice? Vergeet het maar.
Verwijderd
Hmmm ik heb er weinig last van. Heb vrijdag 4 boeken voor school besteld en heb ze vandaag netjes gekregen. Ook alle bestellingen die ik in het verleden dara heb gedaan zijn op tijd aangekomen.
Heb je populaire boeken besteld? Ik heb 'Hitchhiker's Guide To Galaxy' (alle vijf de delen in-een met een harde kaft) besteld.Op dinsdag 21 augustus 2001 15:24 schreef aargh het volgende:
Hmmm ik heb er weinig last van. Heb vrijdag 4 boeken voor school besteld en heb ze vandaag netjes gekregen. Ook alle bestellingen die ik in het verleden dara heb gedaan zijn op tijd aangekomen.
Ik heb zowaar een reply gehad van BOL. Ze melden me dat ze technische problemen hebben met de email en dat ze enige achterstand hebben. Ik heb ongeveer 1,5 maand geleden een soortgelijk mailtje van ze gehad...

Ik ga mijn bestelling annuleren; dit was toch echt de druppel.
Ik ga mijn bestelling annuleren; dit was toch echt de druppel.
Ik had 2 weken geleden de eerst 'problemen' met bol. 3 weken moeten wachten op de gladiator, kreeg een mailtje dat ze niet meer konden leveren. Tja.
Voor de rest nooit problemen
Voor de rest nooit problemen
Pagina: 1