Hallo kenners,
Omdat ik zelf 0/0 verstand van hardware heb, stel ik hier de vraag maar eens. Heb al vele configuraties voorbij zien komen, maar het maakt mij er niet veel wijzer uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Microsoft Flight Simulator 2020 op de ultra kunnen draaien, dit is het enige spel wat ik speel en heb daar nu ook mijn huidige systeem op gekocht toen der tijd voor Prepar3D. Daarnaast video editten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat uit mijn oude systeem kan ik evt. meenemen en wat niet? Is een upgrade mogelijk of is een compleet nieuw systeem toch beter?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nou, een filmpje van G-force garage gaf wel een heel mooi systeem weer incl. specificaties. Maar alles is watergekoeld. Is dat zoveel beter dan luchtgekoeld? Specs heb ik geplaatst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
MSFS op ultra kunnen draaien, qua geluid, een stil systeem is wel lekker.
Ga je overklokken?
Nee, geen idee hoe dat in zijn werk gaat.
Wat verwacht je van ons?
Wellicht kunnen en willen mensen hier hun advies gebaseerd op kennis en ervaring met mij delen. Ik kan alles gaan bestellen maar heb het gevoel dat dat wellicht niet nodig zou moeten zijn.
Mijn oude/huidige systeem:
Het systeem volgens G-Force garage:
Mijn dank is groot!
Omdat ik zelf 0/0 verstand van hardware heb, stel ik hier de vraag maar eens. Heb al vele configuraties voorbij zien komen, maar het maakt mij er niet veel wijzer uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Microsoft Flight Simulator 2020 op de ultra kunnen draaien, dit is het enige spel wat ik speel en heb daar nu ook mijn huidige systeem op gekocht toen der tijd voor Prepar3D. Daarnaast video editten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat uit mijn oude systeem kan ik evt. meenemen en wat niet? Is een upgrade mogelijk of is een compleet nieuw systeem toch beter?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nou, een filmpje van G-force garage gaf wel een heel mooi systeem weer incl. specificaties. Maar alles is watergekoeld. Is dat zoveel beter dan luchtgekoeld? Specs heb ik geplaatst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
MSFS op ultra kunnen draaien, qua geluid, een stil systeem is wel lekker.
Ga je overklokken?
Nee, geen idee hoe dat in zijn werk gaat.
Wat verwacht je van ons?
Wellicht kunnen en willen mensen hier hun advies gebaseerd op kennis en ervaring met mij delen. Ik kan alles gaan bestellen maar heb het gevoel dat dat wellicht niet nodig zou moeten zijn.
Mijn oude/huidige systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-7700K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI Z270 SLI Plus | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB (rev. 1.0) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT S340 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 71,90 | € 71,90 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Whisper BWG550M | € 85,64 | € 85,64 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 141,90 | € 141,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 299,44 | ||
Het systeem volgens G-Force garage:
Mijn dank is groot!