Registreren met vpn

Pagina: 1
Acties:
  • 943 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lazzaroo
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-04-2023
Hallo :)
Ik heb vaak een vpn aanstaan soms moet ik mij
registreren op een of anderen website soms krijg ik van een website
een melding dat ik een vpn gebruikt en moet hem eerst uitzetten dan kan ik
mij pas registreren .. maar ik wil juist helemaal mijn vpn voor die
website's niet uitzetten is dit mogelijk om dit te omzeilen?
vraag me ook trouwens af hoe een website weet dat ik een vpn gebruikt... :|

Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:08
IPs van grote commerciële VPN aanbieders zijn vast bekend. Met een eigen gehoste VPN kan je daar minder last van hebben al ziet Netflix bij mij nog wel eens dat het een datacenter gaat geen consumenten lijn en blokkeert alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

men verbiedt VPNs omdat spammers, oplichters, etc etc er gebruik van maken. Aan de voordeur is niet te zien of je oplichter bent of niet. En ik mag hopen dat jij geen behoefte hebt te registreren op websites die juist expliciet oplichters en spammers etc toelaten ;) Even de VPN uit om te registreren helpt de beheerder je te vertrouwen.

Alternatief: zelf een servertje huren en een prive-VPN opzetten.

Edit: als je vraag is hoe beveiligingen te omzeilen, daar gaan we natuurlijk niet mee helpen.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 20-11-2021 19:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazzaroo
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-04-2023
Het punt is dat sommige torrents site's vragen om je eerst te registreren en dan vragen ze om eerst je vpn uit te zetten....maar als ik dat doet dan ben ik toch niet meer anoniem? ook al zou ik na het registreren mijn vpn aanzetten dan blijft het toch bekend welk bestand ik heb weten te downloaden van de betreffende torrent site?of vergist ik mij hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:08
Jouw eigen IP van je internet provider is dan bekend bij de website en vica versa.

Gebruik je een VPN dan is die informatie bekend bij de VPN provider. Niet per week anoniemer dus alleen waar de informatie ligt verschuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans groet
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-02-2022
VPN vind ik, hoe meer ik er over lees, erg ingewikkeld,
Het probleem is dat ik me regelmatig bij google moet inloggen. Ook bij vele sites is dat het geval. Dan ben ik toch niet meer anoniem, denk ik dan. Wie kan mij wat wijzer maken?

*knip*. E-mailadres verwijderd.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 04-02-2022 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
VPN thuis gebruiken is in Nederland geen enkele reden voor anders dan anoniem illegale dingen willen doen. Voor onderweg als je van hotspots gebruik maakt waarvan je niet weet of je ze kan vertrouwen is het nuttig, want het verkeer tussen jouw en het internet is beveiligt en kan niet beïnvloed of afgeluisterd worden.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 07:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

hans groet schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:33:
Het probleem is dat ik me regelmatig bij google moet inloggen. Ook bij vele sites is dat het geval. Dan ben ik toch niet meer anoniem, denk ik dan. Wie kan mij wat wijzer maken?
*knip*
Ik kan je eenvoudig wijzer maken door in ieder geval te zeggen dat je je mailadres moet weghalen voor de annonimiteit.

Het is vrij simpel:
Als je minder trackable bent, dan komt dat soms met wat mindere gebruikerservaring. Dat is een keuze die je maakt.

Waarom wil je een VPN voor alles wat je doet?

Websites willen weten dat geregistreerden valide registraties zijn en dus moet je dan even je VPN uitzetten.
Je kunt altijd andere VPNs proberen, maar de kans blijft groot dat het niet werkt.

Wil je dat wel perse hebben:
Huur een VPS en gebruik die voor VPN voor annonimiteit. Als je geen idee hebt waar ik het over heb: Zet VPN uit als je problemen ervaart.

[ Voor 1% gewijzigd door rens-br op 04-02-2022 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Frogmen schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:39:
VPN thuis gebruiken is in Nederland geen enkele reden voor anders dan anoniem illegale dingen willen doen. Voor onderweg als je van hotspots gebruik maakt waarvan je niet weet of je ze kan vertrouwen is het nuttig, want het verkeer tussen jouw en het internet is beveiligt en kan niet beïnvloed of afgeluisterd worden.
Precies dit. Ik gebruik VPN naar huis, dus iedereen ziet mijn IP van mn thuisaansluiting, maar ik hoef mij minder druk te maken over publieke wifi etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

CB32 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:49:
Jouw eigen IP van je internet provider is dan bekend bij de website en vica versa.

Gebruik je een VPN dan is die informatie bekend bij de VPN provider. Niet per week anoniemer dus alleen waar de informatie ligt verschuift.
Daarbij: Volg je de rechtzaken dan lees je ook dat KPN en Ziggo geen gegevens afgeven op basis van IP adressen. In Nederland zit je echt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
hans groet schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:33:
Zou je even een nieuw topic aanmaken? Je vraag stellen is het topic van iemand anders is niet zo handig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.