Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-10 11:15
Hallo,
Ik vond geen goed topic voor mijn vraag en een nieuw topic is misschien ook wat veel voor het goede.
Welke smart tv heeft het langste ondersteuning. Is dat 1 met android? Of ingebouwde dhromecast(moet dan wel werken met de tv afstandsbediening en niet met telefoon o.i.d.) ik wil gewoon graag een smarttv waarvan de apps blijven werken od in elk geval lang. Vind ik prettiger dan steeds er een chromecast ernaast te hangen. Onze huidige lg tv ondersteunt geen apps meer. Welke tvbesturingssysteem kan ik nu het beste kopen voor lange ondersteuning?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:46

FeaR

In GoT we trust

Joel22 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:16:
Ik vond geen goed topic voor mijn vraag en een nieuw topic is misschien ook wat veel voor het goede.
Voor een volgende keer, een topic kicken om je eigen vraag te stellen (kapen) is nooit de bedoeling ;) Bij deze dan ook de post afgesplitst.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het beste kun je voor een "domme" TV gaan en die slim maken met een Apple TV of een Chromecast, of vergelijkbaar. Daar zit de langste ondersteuning op. TV-fabrikanten hebben helemaal geen belang om allerlei toestellen nog 5 jaar bij te werken en te ondersteunen. Dit terwijl Apple en Google er (zogenaamd) wél belang bij hebben dat mensen hun product zo lang mogelijk gebruiken.

Ik zou in ieder geval niet kiezen voor een systeem waarbij je altijd moet streamen, dus zelf actief via een telefoon of laptop naar de TV moet streamen. Het mooiste is een systeem wat zelf een interface heeft die je kunt bedienen. Zo heb ik een Apple TV aan mijn domme TV hangen wat voor mij voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sypie schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:24:
Het beste kun je voor een "domme" TV gaan
Bestaan die nog wel? :? Nieuw bedoel ik dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 20-11-2021 14:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde