Toon posts:

Probleempjes met strikerz...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo..
Ten eerste, ik weet dat problemen over de cs servers op het eigen forum van strikerz behoren..

Maar daar ligt het probleem. Ik kan al een paar dagen en de site niet bereiken en krijg alleen maar timeouts bij de game servers...

Anderen (eek iig, frick ook) hebben hier volgens mij geen last van ...
En heb al een paar dagen geen admins meer onilne getroffen op icq dus das ook moeilijk vragen...

..ik wil spelen :( :'( ...

Iemand enig idee...

(en plz, dus nogmaals ,ik kan het strikerz forum gewoon niet bereiken dus plz sluit deze thread niet, thnx)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Hmm, bij mij doet ie het nog perfect, misschien ben je op een nieuw soort manier gebannt! >:)

dunno

Verwijderd

LOL ja vast :)

Hele zware ip ban :P |:(

(owjah .. this is voodoo .. zit ff bij een vriend thuis...)

Kan hier trouwens wel op strikerz komen .. ook chello zelfde dorp ...

(start daar maar geen topic want dan kan ik toch niet lezen thuis..)

Greez

Voodoo

Verwijderd

Je maakte teveel headies met AK foedoe >:)

pingen al geprobeerd? :?

Verwijderd

Zal ik zo ff gaan proberen....

Verwijderd

Mijn cs loopt ook niet al te best meer.. :(
Ik heb alles opnieuw geinstalleerd en dat wou ook niet baten, ik kon gister wel ff gamen op strikerz maar m'n cs deed enorm vaag (heb screenshots), Ik zag iedereen alsof ze gebukt rende (ja.. je hoort'et goed..) en 1x zagik iemand rond lopen net alsof'ie gekruisigd was ofzo... :?
Naja.. Ik heb al van alles geprobeerd, nieuwste detonator en nieuwe via drivers maar nix wou baten.. :'(
Ging net wel half uurtje bij demon en dat verliep wel redelijk, Nu maar hopen dat het zo blijft, kanik tenminste weer op strikerz gaan. :)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Reef, heb je soms die terrorskin van SkinShack gedowned/installed?! Ik heb nl precies hetzelfde. Die man maakt af en toe een move als een vliegtuig (met de armen gespreid). Ook als hij bukt zie je alleen zijn torso (zijn benen dus niet meer). Ook lijkt het van afstand af en toe net of hij ergens op schiet terwijl hij rent (nee, niet op CT!!!!!)....Is echt weird....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Ik heb nix bijzonders geinstalleerd. Alleen de update en mappack (heb retail versie), dus geen skins 4 moi... :)

Verwijderd

Mijn CS heeft ook enigzins problemen, ik schijn te schokken. En ben daardoor al 3x voor sjieter uitgemaakt :(
Ik heb geen flauw idee wat het nou is. Mijn loss schommelt meestal tussen de 5 en de 25.
Maar gister kon ik zelf niet meer normaal spelen. 7 van de 10 keer als ik een enemy zag bleef hij eventjes steken, net genoeg om afgemaakt te worden natuurlijk. Terwijl ik gemiddeld een ping van 30 had :?

Verwijderd

Lijkt wel alsof iedereen probbies met cs heeft laatste tijd... :D
Maar ik snap'et niet... zelfs na een complete her install van windows doet'ie het nog niet goed.. ;(

Verwijderd

Ik wil geen nieuwe topic ervoer openen dus zetik'et maar hier neer:
Hhm.. Ik heb sinds vorige week vrijdag ofzo (naja.. laatste war met dcm, mr. blue en eend kunnen er over mee praten, want toen moestik om de min opnieuw in loggen.. :( ) de meest vage problemen met cs.
Alsik een tijdje ging cs'en, Dan zou hij gewoon vast lopen... En dat hadik echt zoooo vaak. Geen error, geen blauwe scherm.. nix. Hij loopt gewoon vast.
na tijdje werd dit zoooo irri en hebik win 98 er maar opnieuw op gedaan. Dat was dus gister, Ik heb nix bijzonders gedaan, Detonator drivers erop gezet, I-net ingesteld, Gamespy d'r op, CS d'r op en geupdate + mappack en uit getest bij een demon server.
Ik kreeg toen vreemd genoeg hetzelfde... :'(
Toen hadik dus via 4 in 1 drivers erop gezet en kijken of'ie toen wel werkte. Noppes.. Hetzelfde, Direct X 8.0a d'r op gezet. Hetzelfde... :'(
Nieuwe detonator drivers erop gezet... hetzelfde... :'(
Toen maar cs weer opnieuw erop gedaan... hetzelfde.. :'(
Vandaag hebik wel een half uur lang kunnen spelen op demon (wat een :r servers zeg...) totdat'ie er mee kapte, Das langer dan ik normaal haalde maar goed.
Op direct 3d geprobeerd... Kreegik iets anders, Dan gaat'ie gewoon telkens terug naar windows i.p.v vastlopen... :'(
Ik weet dus echt niet meer wat'et is dus vraag ik'et hier maar ff.
Wie weet waar het misschien nog meer aan kan liggen? :?
Specs:
AMD Tbird 1,2 ghz / 266 fsb.
Moederbord ff vergeten, t'is iig een asus met via chipset
Creative GeForce 2 GTS 32 mb. / 333 mhz. incl nieuwste detonator en direct X 8.0a
schijf waar cs op staat: maxtor 30,2 gb. 7700 rpm Ultra dma 100
Windows 98 SE
Voor de rest is'et niet boeiend denkik (geluid, beeldscherm etc. ect.).
Kan iemand me plz helpen... :(

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02 08:52
moederbord is dan een Asus A7v133 denk ik. Heb je een dergelijk probleem alleen met CS of ook in andere spellen??

Ennuh, Gerlo, heel raar probleem dat idd, heb je dit ook met andere sites? Probeer idd eens te pingen naar strikerz... (ennuh hoe is Hard & Zielig Divx? :P )

Verwijderd

Kan kloppen (dat mobo), Maar ik heb via drivers geinstalleerd. Ik heb voor de rest precies zelfde instelling als vorige install van windows en toen werkte hij nog wel goed voor een tijdje... :(

Verwijderd

Ik gister CS liep vast op lading screen ik doe opnieuw instaleren alles doet ie het 1 potje wel ik ga een uur later weer online doet ie weer zelfde vast op loading screen echt vaag Ga nu me PC helemaal formateren echt super vaag ???????? wie dit ook ?

reetz eendje

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

DA hiero, ik kan geneens meer connecten, tijden connecten naar spel lopt mijn systeem gewoon helemaal vast :(

Mega-Irritant en ik kan er atm ook nog eens niks aan doen, en ik wil speeluhhhhhhhh |:(

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Gerlo, G3R10, Voodoo (whatever)... read your mail.

IMHO kan deze thread wel dicht.

Verwijderd

DA loopt ie bij loading scherm vast ???????????

Verwijderd

Topicstarter
Thnx... replied... hoop dan dat dat het is.. en sorry ..

Eh .. frick .. ik heb em nog niet bekeken..thnx iig ;)

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 23:32 schreef Raymond v/d H het volgende:
Gerlo, G3R10, Voodoo (whatever)... read your mail.

IMHO kan deze thread wel dicht.
No offense ray, Maar er zijn meerdere probbies bij gekomen.. :)
Alhoewel ik van de mijne af denk te zijn nu... hhm...
Pagina: 1