Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ik zoek een vervanger voor mijn Sony headset die ik toentertijd bij mijn PS4 had gekocht. Dit is een Sony Wireless Headset 2.0. Alleen de schelpen begin aardig te “bladeren”.

Ben nu voor mijn PS5 op zoek naar een nieuwe headset. Dit is de enige console waarop ik thuis een headset gebruik.

Ik zie alleen door bomen het bos niet. Ga ik voor de Sony Pulse. Of een ARCTIS 7, 7P, 7+ of 7P+? Wat zijn nu precies de verschillen? Als ik gebruikersrecensies lees op Reddit of andere fora,
neigen er meer naar een ARCTIS headset.

https://nl.steelseries.co...ets/arctis-7p?color=black

Mijn gevoel zegt deze. Leuke prijs. En lees er goede verhalen over. Maar ben toch benieuwd waarom iemand hier mogelijk toch een ander aanraad. Neem aan dat ik hier stuk blijer mee zal zijn vergeleken met headset die ik nu heb. Toentertijd was de Sony headset al een verademing omdat ik nog nooit met headset online shooters had gespeeld 😅.

Als jullie een andere fabrikant/merk adviseren dan hoor ik dat ook graag. Budget wat ik acceptabel vind voor mijn weinige gamen is +- 150 Euro!

Alvast bedankt voor het advies! Fijn weekend allemaal!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri1988
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-07-2022
Ben zelf ook aan het zoeken, het enige wat mij tegenstaat van de ARCTIS 7P draadloos, dat je niet afzonderlijk je party geluid kan regelen op de headset zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:01
Yuri1988 schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:06:
Ben zelf ook aan het zoeken, het enige wat mij tegenstaat van de ARCTIS 7P draadloos, dat je niet afzonderlijk je party geluid kan regelen op de headset zelf
Ik heb zelf de pulse 3d en een vriend van mij heeft de arctis. Maar wat je al omschrijft is het regelen van de volumes ook bij hem een gemis.
Op dit moment is het nog lastig om een keus te maken.
Er is niet gek veel keus en van wat er is heb je bij de meeste al een gevoel dat die je niet zullen bevallen.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ben er ook nog steeds niet uit haha. En inderdaad, dat je niet afzonderlijk je party geluid kan regelen op een headset vind ik een gemis.

Al is draagcomfort en geluid veruit het belangrijkst voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:26

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar CEA want dit heeft weinig met computerhardware te maken.