pc loopt vast.... pc schuin is goed?

Pagina: 1
Acties:

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:24
heb hier dus de volgende config:

amd TB 1200 @ 1512
Abit Kt7A zt bios via latency patch
geforce 2 gts
sb!live #1024
realtek netwerkkaart 10/100 Mbit

als ik mijn pc gewoon recht heb staan:
code:
1
2
3
4
5
6
----
|  |
|  |
|  |
|  |
----

loopt ie steeds vast...
dan krijg ik een beeld vol met rechte lijnen (verticaal) meestal in de achtergrond kleuren :{

nu heb ik mijn pc zo staan:
code:
1
2
3
4
5
6
      ----
     /  /
    /  /
     /  /
    /  /
   ----

en nu doet alles het perfect.
kan het zijn dat er nu een kaart beter in een slot zit ofzo?
of is er iets anders?

iemand een idee, want ik wil em graag weer rechtop zetten :) dit ziet er niet zo mooi uit :+

tnx

Verwijderd

het lijkt erop dat er iets scheef zit :P

meest voor de hand liggende is dat er inderdaad een kaartje niet goed in een slot zit... al geprobeerd alles eruit te halen en er weer goed in te zetten?? is wel ff werk, maar waarschijnlijk met suc6

Verwijderd

Soms moet je het moederbord aan de onderkant ondersteunen of eruit nemen zodat je de kaarten er echt goed in kan zetten.

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 12:57 schreef Eddo het volgende:
het lijkt erop dat er iets scheef zit :P

meest voor de hand liggende is dat er inderdaad een kaartje niet goed in een slot zit... al geprobeerd alles eruit te halen en er weer goed in te zetten?? is wel ff werk, maar waarschijnlijk met suc6
jup gedaan :) (ook al stukje metaalzaag uit een chip gehaald.. die maakte kortsluiting, zodat me pc niet meer starte :P maar dat was beveiliging van mobo, dus na uithalen stukje zaag, was et goed)

maar volgens mij ligt et aan me ASUS v7700 GTS.
maar dat zou niet mogen volgens mij, want ding is niet verzwaard door extra coolers ofzo :{

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 21:49
HUH?? :?
dat doe je goed.

my guess is dat je videokaart een beetje los zit.
gewoon ff openschroeven en alles controleren of t nog vast zit. ook je stekkers achter.

Bier, Whiskey en Metal!!

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 13:00 schreef Lord_Mithril het volgende:
HUH?? :?
dat doe je goed.

my guess is dat je videokaart een beetje los zit.
gewoon ff openschroeven en alles controleren of t nog vast zit. ook je stekkers achter.
pc staat standaard open (ben raampje aan et maken in zeipaneel) dus ik kan snel genoeg zien..

maar ik merk geen verschil tussen hoe die vast zit tussen rechtop en schuin...

(zou et kunnen dat zon vidkaart heen en weer trilt door veel bas? subwoofer staat 2 meter van me pc, maar trilt me hele kamer)

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Hehe heb dit ook eens gehad. PC staand deed het niet, op zijn zij draaide ie perfect. Was inderdaad een kaartje ofzo dat los gezeten heeft toen. Want na alles los en weer vast gezet te hebben draaide ie weer. Hoop dat het werkt voor je, anders heb je een heel bizar probleem.

[off-topic]
Kan je je kast niet modden zodat ie heel mooi schuin blijft staan. Heb je een coole kast en je PC draait weer gewoon >:)
[/off-topic]

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

offtopic:
zou best wel eens een oplossing van microsoft kunnen zijn..
"uw PC doet het niet meer....oplossing.. zet hem schuin"

no flame, maar ik vind het knap dat je op de oplossing kwam dat ie het misschien wel doet als ie schuin staat...

1 ding is zeker, het ligt aan je hardware dus. Als ik zoiets vreemds meemaak.. gewoon een keer hard op slaan of tegen schoppen :)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• answer_man
:)mwhoua ding neemt nu beetje veel beenruimte in beslag, kan niet recht meer achter me monitor zitten :P

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 13:09 schreef MRic3 het volgende:
*gepraat*

1 ding is zeker, het ligt aan je hardware dus. Als ik zoiets vreemds meemaak.. gewoon een keer hard op slaan of tegen schoppen :)
deed ik ook een keer :P toen deed pc helemaal nix meer

Verwijderd

Erm, misschien de KABEL van je videokaart naar je monitor? Als de stekker aan de kaart-zijde beetje brak is...
Pagina: 1