Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Mooi mooi mooi .. hopelijk genereert dat weer een hoop nieuwe leden in de diverse projectenOp dinsdag 21 augustus 2001 12:50 schreef Wessie het volgende:
Ik kreeg overigens veel leuke reacties ... en ik moest het ook regelmatig uitleggen was het was.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
en bij vrienden geweest
Ik kreeg ook leuke reacties maar veel snapte het niet in het begin
"Nederlandse power koeien huh ?"
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Er waren niet zoveel mensen gister (de school is alweer begonnen) en toen keek Eddie Achterberg (ass. trainer) eerst naar mun shirt en toen eigenlijk een voor een.
Maar probeer jij eens een Duitser DPC uit te leggen.
Hahahaha..
Maar was echt wel tof (nu moeten ze haast wel winnen van NAC vanavond).
Eddie Achterberg is gewoon een Nederlander hoor
[/off-topic]
Waar is mijn shirt geweest? Ik zal me beperken tot dit weekend.
Vrijdagavond eerst op het terras. Daarna over de kermis (hij is ook in een attractie gegaan die over de kop ging) en daarna in de kroeg waar ik nog wat mede-dpc'ers tegen kwam.
Vanavond gaat ie mee badmintonnen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Dus . . .
Met de nieuwe Shirts (heb er twee besteld) ga ik hetzelfde doen . . . Veel dragen
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Jah ik heb het niet echt lekker gezegd.Op dinsdag 21 augustus 2001 16:07 schreef Mobster het volgende:
[off-topic]
Eddie Achterberg is gewoon een Nederlander hoor
[/off-topic]
Twente heeft Kollman (o.a.) lopen ... en tja ... das een Oosterijker he.
(ze kwamen wel weg gisteren trouwens
[zeer off topic]Op woensdag 22 augustus 2001 10:00 schreef Mobster het volgende:
Ik dacht al dat je het niet zo bedoelde. Een hard-core Twente-fan (en dat ben je als je naar trainingen gaat) weet vast wel het één en ander of Nonkel Eddie
(ze kwamen wel weg gisteren trouwens)
Weet je.
Twente speelde vorig seizoen bijna elke wedstrijd goed voetbal, maar ze verloren.
Nu waren ze bij NAC iets minder en NAC was zeer goed, maar zie je wat de gevolgen van goed voetbal zijn (2-0 voor en dan nog 3-3).
van 't Schip speelt nu wijzelijk met Twente iets defensiever en tot op heden halen we punten ... dusja ... HULDE
Bovendien heb ik amper kansen gezien van Twente ... alles wat ik zag ging erin
[/zeer off topic]
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
Ik vind hem namelijk zo mooi dat ik niet wil dat hij onnodig gewassen moet worden waardoor de print eventueel aangetast zou kunnen worden.
Ik ben dus heel zuinig op mijn ties-jurtje, maar vertel wel iedereen die ik tegen kom en die een pc bezit dat ik bij de Dutch Power Cows zit en wat het allemaal inhoud
Tot nu toe heeft dat geleid tot een team met een 11de plek
overall bij OGR en een 14de plek bij RC5, namelijk:
Graasland
ik wil wel ff vermelden dat ik errug trots ben op de leden van dit geweldig gezellige Team.
rest mij nog 1 ding te zeggen:
May The Cow Be With You !!
Verwijderd
SpamOp woensdag 22 augustus 2001 16:26 schreef Mo-Bees het volgende:
Tot nu toe heeft dat geleid tot een team met een 11de plek
overall bij OGR en een 14de plek bij RC5, namelijk:
Graasland
ik wil wel ff vermelden dat ik errug trots ben op de leden van dit geweldig gezellige Team.
rest mij nog 1 ding te zeggen:
May The Cow Be With You !!
P.S.
Ik heb de mijne nog niet binnen
Eerst naar het adres in NL en vandaaruit met het vliegtuig de grote plas over zodat ik DPC een beetje kan promoten in de USA
Plaatsen waar de oude reeds is geweest :
Port Jervis
Montague
Matamoras
New York City
Helaas nog geen reacties gehad, ben aan het wachten totdat de eerste TA-er me aanspreekt
Nichtjes wilden maar niet snappen waarom ik een koe op m'n t-shirt had..
Vrijdag zijn m'n opa & oma 50 jaar getrouwd en hebben we een mooi feest, gaat ie ook lekker mee
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Intentionally left blank
Sorry, maar de XXXL waren niet op voorraad, die worden naar alle waarschijnlijkheid morgen opgestuurd naar je NL-thuisbasisOp woensdag 22 augustus 2001 16:36 schreef bobdebeer het volgende:
Ik heb de mijne nog niet binnen
Verwijderd
Yep, had ik reeds gelezenOp donderdag 23 augustus 2001 00:33 schreef NightBird het volgende:
[..]
Sorry, maar de XXXL waren niet op voorraad, die worden naar alle waarschijnlijkheid morgen opgestuurd naar je NL-thuisbasis
Ik heb geduld hoor, maak je geen zorgen ....
die
Sorry als ik daarmee de verkeerde indruk heb gewekt
Ik wist niet dat je ook een tent kon bestellen
[/gein modus]
Zoiets van: Ik zag laatst 2 agenten in burger. Hoe ik wist dat het agenten in burger waren? Ze hadden namelijk geen uniform aan
HahahahahahaOp donderdag 23 augustus 2001 11:06 schreef Mobster het volgende:
Jaja. Dat klinkt logisch.
Zoiets van: Ik zag laatst 2 agenten in burger. Hoe ik wist dat het agenten in burger waren? Ze hadden namelijk geen uniform aan
DPC'ers zijn natuurlijk te herkennen aan de PC die ze onder hun arm meezuilen
Hopelijk is 'onze soort' niet dusdanig ver weggezakt dat we nu zelfs onze PC's mee naar de sportschool nemen.Op donderdag 23 augustus 2001 11:09 schreef Wessie het volgende:
[..]
Hahahahahaha
DPC'ers zijn natuurlijk te herkennen aan de PC die ze onder hun arm meezuilen
* Mobster gaat op zoek naar wieltjes om onder zijn case te modden...
Wat natuurlijk ook bij wijze van spreke he !Op donderdag 23 augustus 2001 12:53 schreef Mobster het volgende:
[..]
Hopelijk is 'onze soort' niet dusdanig ver weggezakt dat we nu zelfs onze PC's mee naar de sportschool nemen.
* Mobster gaat op zoek naar wieltjes om onder zijn case te modden...
Mun PC is heilig ... daar moetuh ze vanaf blijvuh
Sjit zeg, wat zal ik straks de stats gaan missen
Verwijderd
Heb je het direct lekker warm (pffff)
Verwijderd
-op de dpclan (
-op school (
-in de wasmaschjien (
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Het pakketje was 215 gram te zwaar om naar de USA te sturen en dat zou Fl 30 piek extra hebben gekost.
Dus terug naar huis, 215 gram eruit en opnieuw vertuurd.
Zal nu wel ergens op schiphol rondzweven .
ENNE ik denk dat ik hem ook maar aandoe naar trance energy
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Verwijderd
- Bij het ene moederbedrijf
- Bij het andere moederbedrijf
- Thuis (*duh*)
- Nijmegen City
- McDonalds Tiel-West
- Vlaardingen
Verwijderd
en bij het postkantoor om mijn nieuwe kast op te halen
maar ik heb nog jiemand gezien met zon shirt of die mijn ahirt herkende of die ook maar enigzins geintreseert was in wat erop op het shirt stond
/edit
op tikfouten voor behouden
/edit
Verwijderd
[tip]neem ff de tijd om bekijk bericht aan te klikken voor je verstuurt, kan je wat typo's eruit halen.....tering zeg.....[/tip]Op maandag 03 september 2001 09:53 schreef Fritzz het volgende:
ik heb er vanderweek ook mee in de winklescene van nieuwegein (voor de insiders staat dat beent als cityplaza gelopen) gelopen.
en bij het postkantoor om mijn nieuwe kast op te halen
maar ik heb nog jiemand gezien met zon shirt of die mijn ahirt herkende of die ook maar enigzins geintreseert was in wat erop op het shirt stond
Op maandag 03 september 2001 12:02 schreef #BRILSMURF het volgende:
[tip]neem ff de tijd om bekijk bericht aan te klikken voor je verstuurt, kan je wat typo's eruit halen.....tering zeg.....[/tip]
Op maandag 03 september 2001 11:53 schreef #BRILSMURF het volgende:
Welkom bij DPC UD: arielext en CIM2!
en gelukkig stijgt de output van brilsmurf weer.....
edit:
typo
weet iemand wie ik kan contacteren voor me shirt ?
Ja man
Verwijderd
Eindelijk heb ik dan de nieuwe lichting T-shirts binnen
Meteen aan getroken en geparadeerd door Port Jervis, NY
Het was ff wachten op de post uit NL maar nu kan het feest beginnen
DPC T-shirts gaan de USA onveilig maken
Nu maar hopen dat er in dit gat een verdwaalde TA-er woont zodat we een leuke conversatie aan kunnen gaan
En anders komt dat waarschijnlijk wel als we door NYC gaan wandelen aan het einde van de maand