Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchiej
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-01-2023
Hallo medetweakers,

Nu met feestdagen die eraan komen willen wij onze kinderen een tablet kado doen.
Namelijk de alcatel 1t10 tablet. Nu hebben wij uitgebreid gezocht voor een kinderbumper, maar deze nog steeds niet gevonden. zoekende op kinderbumper alcatel 1t10 kwamen als eerste naar boven de m10 hoes van lenovo.

deze besteld en ontvangen hebbende, geprobeerd om de tablet erin te doen.

Dit werkte totaal niet, de hoes was te klein voor de tablet.

Mijn idee van elke 10.1 inch tablet past elke 10.1 inch hoes kwam hiermee dus te vervallen :(

Nu wil ik graag wel de goede hoes bestellen zonder weer een stel te moeten retourneren.

Kunnnen jullie mij hierbij helpen?

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:24

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Over het algemeen zijn er weinig op maat gemaakte bumpers te vinden voor deze prijsklasse. Prijstechnisch niet interessant. Ik zou eens bij de kruidvat/action gaan kijken voor van die rubberen elastische, mogelijk past dat wel.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:25
https://www.aliexpress.co...e-alcatel-1t-10-case.html

Hier staan een heel aantal hoesjes op, zie zo snel niets specifieks voor kinderen, maar daar moet vast wel iets passends te vinden zijn.

Vind het overigens ook niet zo heel gek dat je niets vind met die zoekterm, met alleen de term kinderbumper vind je al niets. Ja, dit topic. Kinder hoes, kinder case of iets in die richting lijkt me een betere zoekterm.

En nee, hoesjes zijn niet universeel. De maten zijn vaak net even anders, maar ook de aansluitingen zitten op andere plekken bij verschillende tablets.

[ Voor 16% gewijzigd door WEBGAMING op 19-11-2021 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchiej
[b]WEBGAMING in "Kinderbumper voor een alcatel 1t10"WEBGAMING schreef op vrijdag 19 november 2021

Vind het overigens ook niet zo heel gek dat je niets vind met die zoekterm, met alleen de term kinderbumper vind je al niets. Ja, dit topic. Kinder hoes, kinder case of iets in die richting lijkt me een betere zoekterm.
kinderbumper/hoes.. voor mij eigenlijk allemaal hetzelfde;)
ik ga even kijken thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:25
Voor jou misschien wel, maar voor google niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchiej
WEBGAMING schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 17:13:
Voor jou misschien wel, maar voor google niet. ;)
eens had er misschien beter bij moeten nadenken 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

@Dutchiej heb je het al gekocht? Zo nee, houden zo. Die low low budget tablets lopen vast is mijn ervaring (ook de review bekeken hier?) en er is niets voor verkrijgbaar wat fatsoenlijk past.

Geef wat meer uit en ga bijvoorbeeld voor een instap Lenovo. De M10 heeft ook nog een kinderbumper op voorraad via de online shop.

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 07-12-2021 13:55 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchiej
zijn we uiteindelijk ook voor gegaan beter dan goedkoop duurkoop 😉
Pagina: 1