Ik zoek een?
Nieuwe SSD voor mijn desktop computer. Momenteel heb ik enkel een SSD met SATA aansluiting. Aangezien die nu ook weer bomvol staat, wil ik direct voor een NVME SSD gaan met genoeg opslag.
Wat is je budget?
Zeker niet meer dan €200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De 2 producten die ik eigenlijk op het oog had waren deze, beiden 2TB:
- Crucial P2 - €140 op Amazon
- Samsung 970 EVO Plus - €185 op Alternate (BE)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zal vooral voor gamen en programmeren zijn. Alleszins geen of amper video editing of zware taken die snelle opslag vereisen.
Ik twijfel dus voornamelijk tussen de 2 die ik boven opnoem. Beiden zijn volgens mij in korting door black friday, dus de beslissing moet wel snel worden gemaakt
Wat voor mij belangrijk is, is dat het lang genoeg meegaat. Dat is de reden waarom ik dan leun naar die Samsung toe. Hij is op praktisch elk vlak beter. De vraag is natuurlijk, is het die extra €45 dan wel waard?
Nieuwe SSD voor mijn desktop computer. Momenteel heb ik enkel een SSD met SATA aansluiting. Aangezien die nu ook weer bomvol staat, wil ik direct voor een NVME SSD gaan met genoeg opslag.
Wat is je budget?
Zeker niet meer dan €200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De 2 producten die ik eigenlijk op het oog had waren deze, beiden 2TB:
- Crucial P2 - €140 op Amazon
- Samsung 970 EVO Plus - €185 op Alternate (BE)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zal vooral voor gamen en programmeren zijn. Alleszins geen of amper video editing of zware taken die snelle opslag vereisen.
Ik twijfel dus voornamelijk tussen de 2 die ik boven opnoem. Beiden zijn volgens mij in korting door black friday, dus de beslissing moet wel snel worden gemaakt