[OneDrive] Gedeelde Map

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Hoi,

Voor sommige projecten delen klanten een onedrive map.
Nu is het de bedoeling om deze map syncroon te houden, Als ik een bestand aan pas dat dit meteen ook wordt gesyncroniseerd.

Het probleem is nu, dat ik alleen de map de ze delen online kan openen.
Is er een manier op de link die ze delen van onedrive toe te voegen aan mijn eigen onedrive.
Zodat de map rechtstreeks op mijn computer word gedeeld en ik niet hoef te werken in mijn browser?

Beste antwoord (via Stijnb_ op 29-11-2021 16:02)

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:10
Volgens mij kan dat met de sync optie.
Dus vanuit de web interface sync kiezen en zorgen dat je met je eigen account bent ingelogd (zou al zo moeten zijn) en dan sync activeren. Als ik me niet vergis krijg je dan de folder ook op je 'lokale' systeem. Mogelijk dat dit een feature van OneDrive business is? Wat ik ook niet zeker weet is of deze map dan op je eigen systeem in je OneDrive map komt of daarbuiten.
Kan me herinneren dat ik in het verleden een tweede OneDrive map had met de bedrijfsnaam van de deler.

[ Voor 86% gewijzigd door babbelbox op 21-11-2021 20:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twieren
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:07
Volgens mij kan dat niet, helaas. Snap je use-case.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:10
Dus vanuit de web interface sync kiezen en zorgen dat je met je eigen account bent ingelogd (zou al zo moeten zijn) en dan sync activeren. Als ik me niet vergis krijg je dan de folder ook op je 'lokale' systeem. Mogelijk dat dit een feature van OneDrive business is? Wat ik ook niet zeker weet is of deze map dan op je eigen systeem in je OneDrive map komt of daarbuiten.
Kan me herinneren dat ik in het verleden een tweede OneDrive map had met de bedrijfsnaam van de deler.

[ Voor 86% gewijzigd door babbelbox op 21-11-2021 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
babbelbox schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:50:
Ja ik heb OneDrive business maar heb het nu gevonden. Ik moest door klikken op de map van de deler en dan komt er vanboven in de online versie van onedrive een synchronisatie knop.

Alvast bedankt (y)