Call wordt onderbroken

Pagina: 1
Acties:
  • 738 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catherinevorlat
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 21-04-2023
Mijn vraag
... Hoi hoi! Ben ik weer!

Sinds een tijdje worden m’n telefoon of whatsapp calls om mysterieuze redenen verbroken!! Vanavond meende ik dat als ik m’n wired oortjes dicht bij m’n telefoon aanraak dat de reden is? Dus waar je de oortjes in de telefoon steekt? Port? Ik heb echt geen kaas gegeten van al de benamingen dus…. Ik heb ook iPhone wireless EarPods en en andere merken wireless maar die kan ik niet gebruiken snachts omdat ze dan uit m’n oren vallen en als m’n man op zakenreis is slapen wij samen ( lief hè) op whatsapp, dus 𝙃𝙀𝙇𝙋 𝘼𝙐𝘽. What is de reden dat de call onderbroken wordt???
Wijzig

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
iPhone 13e to
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...gezocht naar oplossingen via Google etc

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 16:38
Klinkt als een draadbreuk; als je de kabel aanraakt dan word er ergens contact gemaakt tussen de draden in de kabel en word er opgehangen, net alsof je op de knop drukt zeg maar.

Ik zou een nieuwe headset proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Beste @Catherinevorlat ,

je mag best meer moeite steken in je topicstart. Welke zaken heb je zelf al getest, wat heb je uitgesloten. Zonder die informatie heeft het topic weinig bestaansrecht.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Draden van koptelefoons die het touch screen van je telefoon raken kunnen idd in sommige gevallen leiden tot een touch event op je telefoon.

De oplossing als dat het geval is, is dus om je telefoon niet aan te raken met je snoer.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Goed, aangezien het topic eigenlijk in IOS hoort maar dat ik geen verbetering zie in de manier waarop dit topic gestart is sluit ik 'm. Mocht je in de toekomst een nieuw topic hierover willen openen, dan kan dat hier iPhones & iPads.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Dit topic is gesloten.