high defintion pack HL instaleert niet

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:12
OK... toch nog zo gek geweest om Blue Shift te kopen, heb ik tenminste de hele HL reeks compleet (ja, legaal :) )

Maar nu krijg ik die high definition pack alleen geinstaleerd in Half Life GOTYE.

Opposing force en Blue Shift herkend ie niet en krijgen dus ook geen upgrade!

Wat moet ik nu? Die HD Pack is toch ook voor Opposing Force en Blue Shift?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ja.. misschien domme vraag maar je hebt ze er wel opstaan en helemaal up to date?

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Vimana
Op dinsdag 21 augustus 2001 13:32 schreef aXe het volgende:
Ja.. misschien domme vraag maar je hebt ze er wel opstaan en helemaal up to date?
Kheb Alle 3 de spellen geinstalleerd ja, alleen weet ik niet of het de nieuwste versies zijn, maar dat moet toch niet uitmaken? Half Life GOTYE heeft wel hi-res modellen en Opposing force niet terwijl ze allebei dezelfde game versie hebben.

Verwijderd

erg bij mij werkt het perfecht echt kewl niuewe wapens en alles iets mooier.:)

als ff unen en opniuew inst

Verwijderd

yep, ik heb ze ook alle 3 (legaal ja :)), en bij mij werkte het HD pak bij alle versies, zowel Half-Life: Game Of The Year Edition als Opposing Force en Blue Shift, dus ik zou niet weten wat er aan de hand is. Ik zou inderdaad nog eens proberen om Op4 en BS opnieuw te installeren, en dan het HD pack weer opnieuw installeren, en als dat nog niet helpt weet ik het ook niet meer.

HD pack is inderdaad leuk, alleen jammer dat die nieuwe wapens alleen skin-based zijn, en dat de nieuwe G-man er lomp uit ziet.

• Vimana
Beuh.... Alles weer geinstaleerd (kwas weer een half uur bezig met alles eerst te deleten) en weer opnieuw geinstaleerd, maar nog steeds geen verandering.

Als je de HD pack instaleerd moet ik toch ook aangeven welke spellen ie heeft gevonden? Bij mij blijft ie alleen HL GOTYE aangeven.
Opposing force maakt toch gebruik van precies dezelfde map met modellen? Dan zou ie de Hi-Res modellen toch ook gewoon moeten overnemen, of heb ik het nu fout?

• Vimana
Die HD Pack is eigenlijk toch niet meer dan een self-extracting ZIP? Want hij vervangt alleen de nieuwe modellen (pak files) toch?)

Want ik kon de HD Pack ook "extracten" naar een lege folder en heb die files in de HL mappen gedaan, maar er is nog niets verandert :(
Pagina: 1