Vliegenier04 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:37:
[...]
Weetje, prima. Het gaat er niet om of jij het er mee eens bent maar wat de admins er van vinden.
Toch ga in inhoudelijk op jouw aanvallende toon in… (heb ik jou iets misdaan om deze toon te mogen ontvangen?)
- Lees aub wat ik schrijf. Ik heb de koper een oplossing aangeboden. Het toestel is voor de rest prima, althans, er mankeert niks extra’s.
- Ik ‘verzin geen eigen regels’, ik zet gewoon een bepaald percentage, dat is natte vinger werk.
- Les? Onzin!? Deze attitude staat mij niet aan. Ik heb nogmaals met de politie en het juridisch loket gebeld en deze bevestigen wat ik heb gezegd: ik heb niet met opzet deze gebruiker proberen “op te lichten” en er kan alleen aangifte worden gedaan mits dit wel zo is.
[...]
Zeg, ik ben ook maar een mens. En mensen maken fouten. Ik kan niet zomaar geld lenen, was het maar zo’n feest dan had ik in eerste instantie die Mac niet hoeven te verkopen. Ik heb ook geen problemen met de Mac terugnemen mits ik het geld had. Maar nu is het een ander verhaal.
Nee je hebt mij inderdaad niets misdaan, maar ik merk dat ik er zelf verdorie ook pissig van word wat je hier schrijft.
1) Je kunt pas van een oplossing spreken als beide partijen akkoord zijn. Zijn jullie dat?
2) Natte vingerwerk... sorry, maar zo stel je ook je advertenties op?
3) Als winkel X mij per ongeluk het verkeerde product levert, maar het product niet wil terugnemen, kan ik dit prima voor de rechter brengen. Ik zeg nergens dat je iemand oplicht, dat geloof ik ook niet, maar wel wel dat je het fatsoen moet hebben om het product terug te nemen.
Ik weet het je bent geen winkel. Enkel als voorbeeld.
Even voor de goede orde, oplichting en aangifte doen is niet hetzelfde he?
Tuurlijk, iedereen maakt fouten, daar leer je van. Hoop jij ook.
Je zegt het dus zelf al...
[
Voor 7% gewijzigd door
renegrunn op 19-11-2021 09:50
]