Toon posts:

Soundblaster live 5.1 (alweer)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Damn heb ik die live! 5.1 net een 2 maanden aan de praat kom ik terug van vac doen de center en front speakers het niet meer.
als ik test draai hoor ik die tsjik over de subwoofer wel zeggen front left, front right & center maar nix door die de speakertjes heen heb ook alles al opnieuw proberen te installeren maar dat mog niet baten.
iemand een id ??
want dit is dus weer zwaar K#T :(

o ik heb DTT2200 speakers

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Controleer even of beide stekkertjes in je soundcard zitten, ik weet het het klinkt stom, maar het is mij ook een keer overkomen met een 4point surround setje.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik heb ook een dergelijk probleem met een Live 5.1
Ik heb echter al een set met ingebouwde decoder. Ik sluitte hem altijd aan met de spdif in van me woofertje.

Alle drivers van Creative netjes geinstalleerd, doe ik die test hoor ik de 2 fronts, maar de 2 rears niet. Hier wordt ik ZO kwaad om. Kom je met het probleem bij de Creative helpdesk-mail O)...)0 komt er een bericht dat ze geen id van het probleem hebben en aanraden een Creative subwooferset te nemen, gezien die WEL (mijne niet dan?!?!?!) compatible zijn met de Live5.1 kaarten. Het bloed spatte bijna mijn ogen uit, wat een godvergeten aso's.