franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
jawel, want dat kan alleen in een topic waar die tag aanwezig isF_J_K schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:13:
De tag zelf aanklikken, dat is toch niet echt een omweg?
edit: ik heb dus een andere tag opgezocht en die in de URL vervangen - ik noem dat een omweg.
[ Voor 14% gewijzigd door franssie op 18-11-2021 18:10 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Maar goed, zulke onduidelijkheid betekend dat de devvers hier iets van mogen vinden, dus ik schop dit topic even over de schutting.
Lieve Adjes => Mooie Features
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Of in de zoekbalk opnemen - dat zal wel een dev inspanning kosten denk ik.
[ Voor 18% gewijzigd door franssie op 18-11-2021 21:46 ]