Ik heb met TO2.00 een probleem ik kan de duurste gun van de sf die met die granaten niet reloaden teminste de kogels wel maar de granaten niet ik heb deze vraag op veel plaatsen gesteld maar niemand weet het andwoord jullie wel????????
Je ken die granaten afvuren duur van vuurmode te switchen. (als je dit nog niet wist...)
Bij mij staat 'automatic reloading' aan, dus reload ie de granaten automatisch. Maar anders ken je ze reloaden door op 'reload' te rammen...
En wees er wel zeker van dat je granaten heb ingekocht...
Bij mij staat 'automatic reloading' aan, dus reload ie de granaten automatisch. Maar anders ken je ze reloaden door op 'reload' te rammen...
En wees er wel zeker van dat je granaten heb ingekocht...
de eerste twee graneten kan ik gewoon afvuren hij reload automatisch maar daarna niet meer. als ik dan ga kijken wat voor wapens ik nog meer heb blijkt daat ik ook nog een granaat om te gooien heb.
Moet je die granaten op die gun op een andere manier kopen want als ik granten koop kan ik ze alleen maar gooien.
Moet je die granaten op die gun op een andere manier kopen want als ik granten koop kan ik ze alleen maar gooien.