Warzone skills/system?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Alcyon
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-11-2021
Hi allen ,
Ik speel al een tijdje warzone, cw mw en nu ook vanguard. Na heel veel aanpassingen systeem en hardware lukt het mij vaak gewoon niet om een gevecht te winnen. Nu zullen jullie zeggen ga oefenen maar dat is het niet want op lange afstand lukt dat wel. Helaas ken ik niemand in mijn buurt om eens te gaan kijken hoe daar instellingen staan of juist wel niet. Ik heb ze allemaal geprobeerd lijkt het wel die er te vinden zijn. Feit is ik ben gewoon steeds te laat ook al zou ik campen zeg maar heel frustrerend. Ik speel op een aardige pc , acer nitro, i7 intel , 16 gig geheugen , 1 tb ssd, 3060TI , Gmaster scherm 165 mhz, Coolermaster muis CM310 en een snel draadje ziggo minimaal 500 mbps.

Is er iemand die mij de verlossende tip kan geven of wellicht in de buurt van Vlaardingen woont waar ik eens mee kan sparren?

Alvast dank , Alcyon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:42

Typhone

Who Dares Wins

Zonder iets aan de instellingen aan te passen lukt het mij wel. Dus zet ze op default en ga oefenen.
"Ik ben te laat" kan in reactiesnelheid liggen en in het uiterste geval staat je monitor niet optimaal ingesteld (zorg ervoor dat monitor ingesteld staat op low latency mode meestal iets als Game Response of iets dergelijks).

De kans dat dat echter zo is acht ik niet zo heel groot dus lekker gaan oefenen mister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waar je echt veel verschil gaat zien is de instellingen van je muis dus experimenteer daar vooral mee. Sommigen zweren bij lage sensitivity waarbij ze hun hele muismat gebruiken om een rondje te draaien terwijl anderen weer met een veel hogere sensitivity spelen. Probeer het een paar flinke sessies en kijk wat voor jou werkt.

Maar misschien nog wel het belangrijkste, accepteer dat je soms gewoon de slechte speler bent. Er zijn geen winnaars zonder verliezers en niet iedereen heeft dezelfde vaardigheden tot z'n beschikking. Oefening helpt maar niet iedereen zal een topsporter worden met oefenen alleen, talent is ook nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N