Xbox Elite Series 2 Controller voor 105 euro, doen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 623 views

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-08 21:28
Ik zie dat de Elite Series 2 controller is afgeprijsd op de Xbox Store naar 105 euro. Is dit het waard of kan ik beter voor de standaard Xbox Series X controller + battery pack gaan (ca. 75 euro in totaal)?

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-06 13:02
Sowieso doen, is je geld meer dan waard.

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 16:42
Ik heb 'm gisteren ook gehaald en bevalt tijdens de eerste speelsessie goed.

Wel lijk ik wat last te hebben van de A knop die niet altijd goed gepakt wordt, wat een bekend issue is, maar dit heb ik bij de originele Series X controller ook vaak (en kan dus aan mij liggen).
Dat is nog even afwachten dus en wellicht dat ik na meer speelsessies een RMA aanvraag.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

YMMV zeggen we dan maar, maar ik heb 3 elite's en buiten 1x rubber en 1x RB, zijn het voor mij veruit de beste controllers 'ooit'. Was een nobrainer voor mij om volle pond te betalen, nu helemaal nobrainer om er nog eentje bij te bestellen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Darth-Kova
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-09 14:10
Voor die prijs zeker doen!
Heb hem ookal 2 jaar in gebruik. echt een fijn controller.

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Wat is dan het voordeel?

Betere built quality of kun je er ook echt beter mee spelen (preciezer mikken etc)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jeroenkb schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:18:
Wat is dan het voordeel?

Betere built quality of kun je er ook echt beter mee spelen (preciezer mikken etc)?
Zeker bouwkwaliteit voelt steviger, maar ik gebruik met name de back-paddles voor de R3/L3 knoppen, zo kan ik bv in Division 2 makkelijker melee/zoom gebruiken. Ook kan je de analoge triggers in 3 standen zetten, normaal, half, 'button trigger', zeker die laatste is handig bij shooters met semi-auto rifles.

De stick/dpad kan je ook vervangen door een andere selectie (ronde d-pad, hoge thumbstick), maar die heb ik verder nooit gebruikt.

Beter vind ik nu het laden, hij heeft z'n eigen base waar je hem op zet en hij laad automatisch op (buiten gewoon via USB laden).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-08 21:28
Thanks allemaal! Heb 'm aangeschaft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij
Eventuele andere vragen kunnen verder gewoon in het xbox topic. Daar had deze vraag ook gewoon gemogen ;)

Deze doe ik dan ook op slot

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.