Vraag

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-03 15:19
Goedemorgen,

Ik ben een niet-ITér die werkzaam is in de IT.
Lang verhaal, maar het komt er op neer dat ik vooral goed ben in klantcontact.

Nu volg ik een opleiding waar ik voor 95% klaar mee ben. Echter is de laatste module een module over projectmethodieken binnen ICT.
Ik struikel vooral over het laatste en ben op zoek naar wat hulp.

Zijn er mensen met bijvoorbeeld veel kennis van Scrum die mij bij deze ene opdracht op weg willen helpen?
Het is een opgave waarbij je een fictief project als voorbeeld neemt. Het treft 5 vragen en het is al met al niet heel veel werk.

Ik ga niemand vragen om mijn huiswerk te maken, maar ben wel op zoek naar iemand met kennis van zaken die mij verder kan helpen.
Eventueel ook bereid daar een kleine financiële bijdrage voor te doen.

Ik hoor graag.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-05 17:10

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Waarom stel je die vragen niet gewoon op het forum, samen met wat je al bedacht hebt? Dan geven wij er commentaar op, verbeteren we de antwoorden, en gaan we de volgende iteratie in. Wellicht tussendoor even de overbodige info schrappen, want vermoedelijk krijg je een bult met tekst.

Nu vraag je mensen om moeite te doen, en alsnog stiekem je huiswerk te maken, maar dan alleen buiten het zicht van anderen. Zo kunnen we er alsnog niks van leren (en da's net waar een forum voor is).

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 21:07

Standeman

Prutser 1e klasse

Dit komt neer op werving en dat is niet toegestaan op ons forum.

Verder heeft FreezeXJ het eigenlijk al goed verwoord. Het is prima om een topic te openen over Agile/Scrum dat zich richt op de gebieden waar jij nog geen goed zicht op hebt. Echter, zorg er voor dat er een discussie kan ontstaan zodat het topic bestaansrecht heeft.

Bij deze sluit ik dit topic.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Dit topic is gesloten.