Zou een prijsalert notificatie gelijk verstuurd moeten worden? Ik heb een alert staan op enkele producten, incl. V&A. Gisteren heeft een Tweaker een interessant product op V&A geplaatst om 15u en ik ontvang hier pas om 01:30u vannacht een alert over. Zou dat niet real-time moeten zijn?
Pricealerts worden elke 15 minuten verstuurd. Zonder de betreffende V&A advertentie is het echter lastig beoordelen waarom de alert pas veel later is verstuurd. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat de adverteerder later zijn prijs heeft aangepast waardoor deze toen pas voldeed aan je pricealertinstellingen?
Intentionally left blank
Hoi Crisp, bedankt voor je reactie. Het gaat om deze adv:crisp schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:07:
Pricealerts worden elke 15 minuten verstuurd. Zonder de betreffende V&A advertentie is het echter lastig beoordelen waarom de alert pas veel later is verstuurd. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat de adverteerder later zijn prijs heeft aangepast waardoor deze toen pas voldeed aan je pricealertinstellingen?
V&A aangeboden: Intel Core i5-11400 Boxed
Ik kreeg om 1:39u vannacht een notification in de portal en per e-mail
@segil die stond oorspronkelijk op 150 euro en is dus later pas aangepast naar 135
Intentionally left blank
aha... alleen kreeg ik ook geen alert voor 150 euro. Mijn alert staat op 184 euro.crisp schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:15:
@segil die stond oorspronkelijk op 150 euro en is dus later pas aangepast naar 135
Rarara?
De advertentie stond vanacht zo te zien ook onder embargo.segil schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:26:
[...]
aha... alleen kreeg ik ook geen alert voor 150 euro. Mijn alert staat op 184 euro.
Rarara?
[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 18-11-2021 11:36 ]
Intentionally left blank
dat is nieuw voor mij, hoe werkt zoiets?crisp schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:35:
[...]
De advertentie stond vanacht zo te zien ook onder embargo.
Advertentie is inmiddels al vervallen. Had je ook de melding voor V&A aangevinkt ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja hij is al verkocht.Inderdaad, melding voor V&A stond ook aan. Was 'ie dan om 15u aangemaakt, maar nog niet gepubliseerd en pas vannacht actief geworden om 1:39u?Hackus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:51:
Advertentie is inmiddels al vervallen. Had je ook de melding voor V&A aangevinkt ?
Pech voor mij.
Als adverteerder kan je je advertentie al-dan-niet tijdelijk weer in de 'previewmodus' zetten en daarmee dus weer offline halen. Als hij eerder wel (even) online heeft gestaan dan blijft echter de plaatsingsdatum/tijd verder ongemoeid.
Ik kan niet precies de hele aanpassingehistory van de betreffende advertentie zien, buiten de status tijdens de backup afgelopen nacht.
Intentionally left blank
Okay, bedankt voor het uitzoeken iig.crisp schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:58:
[...]
Als adverteerder kan je je advertentie al-dan-niet tijdelijk weer in de 'previewmodus' zetten en daarmee dus weer offline halen. Als hij eerder wel (even) online heeft gestaan dan blijft echter de plaatsingsdatum/tijd verder ongemoeid.
Ik kan niet precies de hele aanpassingehistory van de betreffende advertentie zien, buiten de status tijdens de backup afgelopen nacht.
Pagina: 1