Toon posts:

Mijn Volgende Keesmot gaat beginnen

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na ik heb dus "Weer" een Bigtower met een Mobotje enz.
en ook deze wil ik Case-Moden alleen in mijn vorige heb ik al een C-S logo staat van Counter-Strike

dit is mijn nieuwe kast:
http://213.51.72.76/nieuwe_aanwinst_plaatjes.htm

heeft iemand een idee wat ik hier voor leuks in zou kunnen maken? Quake3 wil in niet :)

ik speel VEEL Counter-Strike en heb dus zoals ik al zeg C-S
in mijn anderen Dual P2 400
http://213.51.72.76/2de_server_verder.htm

graag veel leuken Ideen...

Verwijderd

Reactie komt over een half uur; hij is nog steeds aan 't laden. :P

Verwijderd

Ik zou em ongemod laten, tenzij hij er radicaal anders uit gaat zien als die andere, want - sorry - dat kan ik echt niet waarderen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 12:13 schreef surreal het volgende:
Reactie komt over een half uur; hij is nog steeds aan 't laden. :P
klopt Tweakers is nu wel HEEEL erug LAM maar zal wel goed komen

als ze over stappen op de Intel Pentium IV 2,2 Ghz Foster met 4Mb L2 cash :P
en natuurlijk dan in 32 CPU Mobo dus 32x 2,2 Ghz :)

[EDIT]
Op dinsdag 21 augustus 2001 12:16 schreef surreal het volgende:
Ik zou em ongemod laten, tenzij hij er radicaal anders uit gaat zien als die andere, want - sorry - dat kan ik echt niet waarderen.
hoezo vind je de kast dan zo ook al mooi? kan hoor hij ziet er niet slecht uit maar ja...

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 12:16 schreef Joboskrillo het volgende:

[..]

klopt Tweakers is nu wel HEEEL erug LAM maar zal wel goed komen

als ze over stappen op de Intel Pentium IV 2,2 Ghz Foster met 4Mb L2 cash :P
en natuurlijk dan in 32 CPU Mobo dus 32x 2,2 Ghz :)

[EDIT]
[..]

hoezo vind je de kast dan zo ook al mooi? kan hoor hij ziet er niet slecht uit maar ja...
Toen ik 't had over dat laden, bedoelde ik je webserver, die ging hier erg traag. Maar ik vind die gemodde kast niet echt mooi.. de kleur, dat ding op je zijpaneel, etc. Dus tenzij je je nieuwe kast radicaal anders gaat doen, zou ik 'm ongemod laten. Maarja, dat is mijn mening.. Een voorbeeld van een erg mooie mod (IMHO) vind ik die van Mafioso.. mat zwart met groen logo enzo. :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 12:23 schreef surreal het volgende:

[..]

Toen ik 't had over dat laden, bedoelde ik je webserver, die ging hier erg traag. Maar ik vind die gemodde kast niet echt mooi.. de kleur, dat ding op je zijpaneel, etc. Dus tenzij je je nieuwe kast radicaal anders gaat doen, zou ik 'm ongemod laten. Maarja, dat is mijn mening.. Een voorbeeld van een erg mooie mod (IMHO) vind ik die van Mafioso.. mat zwart met groen logo enzo. :P
mm inderdaad dan zal het bij ons nu wel lamen :)
hehe ik merk ewr nix van las ik naar mijn site ga 100Mbit netwerk :)

Verwijderd

Modden heeft alleen zin als je het nu beter kan dan met dat CS-ding.

Jeez dat lijkt wel zo'n automaat op de kermis waar je van die plastic balletjes met sleutelhangertjes enzo uit kan halen voor een gulden.

Ik zou me schamen om daarmee op een Lan-party te verschijnen.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Was het niet de bedoeling van een casemod dat de kast er mooier uit ziet :?

Verwijderd

Topicstarter
daarom vraag ik nu och GOEIE ideen of begrijpen jullie het niet?

anders had ik zelf wel iets gemaakt of niet :)

dus zeg dan iets wat wel leuk zou zijn...

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik vind die dual p2 helemaal niet verkeerd. spuitwerk is strak en ook de binnenkant gespoten (wat de meeste niet doen) en blauw en rood ziet er wel leuk uit bij elkaar. en die kermis voorop maakt hem nog vetter.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 14:33 schreef Clithopias het volgende:
Ik vind die dual p2 helemaal niet verkeerd. spuitwerk is strak en ook de binnenkant gespoten (wat de meeste niet doen) en blauw en rood ziet er wel leuk uit bij elkaar. en die kermis voorop maakt hem nog vetter.
hehe eindenlijk iemand met begrip

oke die kermis is meschien te druk maar ik vind als die kap er af is hem best wel cool al zeg ik het zelf :)
en die kap tja hij heeft al heel wat beschadigingen maar ja das door het LANNEN he :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik krijg eind deze week een P200MMX deze mag ik zow vol proppen met geheugen als ie pakt. ik mag switchen tussen spullen enzo :) . het wordt mijn CS dedicated server denk ik, snel genoeg ervoor. btw en die gah ik offcourse ook modden dus ff zondag modden. kan ik eindelijk mijn FAKE ALDI dremel gebruiken >:) >:)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

hmmm moeie grote koei op de zeikant.. BETERZZZZZZ

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Het spijt me zeer. Maar een beetje foutloos nederlands schrijven zou wel mogen.

Voor de rest wens ik je veel succes.

Geen inspiratie

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

Ik vind die blauwe met rooie kast echt :r :r :r :r :r :r

Jezus wat een teringzooi is het in die kast man, het zal ook wel lekker veel herrie maken :'(

Echt zonde van die kast.

Maarja nieuwe kast nieuwe kansen en PROP M NIET HELEMAAL VOL .

OK dat is er uit.

Maak netjes een raampie er in vervang een paar ledjes en spuit alles Bv metallic donker blauw round je kabels zorg voor een mooie intake 120MM >:) enz enz

Maar hou het vooral netjes :D :D :D

Verwijderd

dike fun die kast echt van die kinderkleuren

doet me denken aan van die kleine kinderbrilletjes met elke hoekzijde een andere kleur, en aan van die beugeltjes met verschillende kleutren elastiekjes

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:11 schreef ReseTTim het volgende:
ik krijg eind deze week een P200MMX deze mag ik zow vol proppen met geheugen als ie pakt. ik mag switchen tussen spullen enzo :) . het wordt mijn CS dedicated server denk ik, snel genoeg ervoor. btw en die gah ik offcourse ook modden dus ff zondag modden. kan ik eindelijk mijn FAKE ALDI dremel gebruiken >:) >:)
ik draai dus zelf op die Dual P2 400 ook 6 C-S server en dan wel voor 32 players en dat gaat perfect

alleen op mijn Dual 133 gaat het wat moeizamer
warom er draait WinNT 4.0 Server op en er zit 80Mb enz. maar in HLDS.exe heeft eigenlijk maar 32Mb nodig maar tijdens map CHANGE is het toch wel lekker die 80Meg dus...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 20:59 schreef 001Michael het volgende:
Ik vind die blauwe met rooie kast echt :r :r :r :r :r :r

Jezus wat een teringzooi is het in die kast man, het zal ook wel lekker veel herrie maken :'(

Echt zonde van die kast.

Maarja nieuwe kast nieuwe kansen en PROP M NIET HELEMAAL VOL .

OK dat is er uit.

Maak netjes een raampie er in vervang een paar ledjes en spuit alles Bv metallic donker blauw round je kabels zorg voor een mooie intake 120MM >:) enz enz

Maar hou het vooral netjes :D :D :D
na van mijn Dual P2 400 die foto's zal ik weer nieuwe moeten klikken want er zitten al lang niet meer zoveel kaarten enz. in dus...

maar ik moet ook aan mijn Uptime denken en die staat nu op
bijna 53 dagen dus... ik zet hem nu liever niet uit om ff een fototje te schieten :) dus.. vandaar...

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

nice kast

jammer dat die voding enit helemaal bovenin zit zodat je direct boven je cpu fans kan plaatsen

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
ik speel ook veel CS maar sorry ik moet me bij de mensen voegen die de kast niet echt mooi vinden.

Helaas, wel lekker veelkoeling maar toch die kleuren en alles zit een beetje scheef (of ik :Z ).

En wat je met je nieuwe kast gaat doen :?
laat je fantasie leven en maak er wat leuks van we merken het wel als er foto's van zijn. :)
Pagina: 1