Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is een nieuw systeem voor mijn dochter van 11 jaar. Momenteel gamen we samen op een oude laptop en nuc. Momenteel is het CS-GO, minecraft, quake, starcraft en ANNO, er zijn een aantal oude games van de vader tussen. We zoeken naar een goede basis waar ze kan op verder bouwen, als ze later verder wil in het gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag rond de 700 euro zonder grafische kaart, deze zou ik zoeken via 2de hands. Voor de grafische kaart had ik graag rond de 200 euro uitgegeven. Waarschijnlijk een 1060, raad altijd welkom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een voeding van enkele jaren oud, corsair RM 550X, indien deze niet meer aan te raden is hoor ik het wel. Toetsenbord en muis zijn er ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op zich alles nodig behalve wat hierboven vernoemd is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ikzelf ben ooit in mijn jongere jaren ook fervent gamer geweest, de voorkeur voor Intel / Voodoo(bestaat al niet meer) en Nvidia zijn overgebleven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst compact en stil. Het is natuurlijk een dochter dus een lichtje kan geen kwaad. Dit hoopte ik op te lossen met een rgb ledstrip en koeler.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Wel goede raad, Ikzelf ben er al veel te lang uit. Dus alle tips zijn welkom.
Het is een nieuw systeem voor mijn dochter van 11 jaar. Momenteel gamen we samen op een oude laptop en nuc. Momenteel is het CS-GO, minecraft, quake, starcraft en ANNO, er zijn een aantal oude games van de vader tussen. We zoeken naar een goede basis waar ze kan op verder bouwen, als ze later verder wil in het gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag rond de 700 euro zonder grafische kaart, deze zou ik zoeken via 2de hands. Voor de grafische kaart had ik graag rond de 200 euro uitgegeven. Waarschijnlijk een 1060, raad altijd welkom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een voeding van enkele jaren oud, corsair RM 550X, indien deze niet meer aan te raden is hoor ik het wel. Toetsenbord en muis zijn er ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op zich alles nodig behalve wat hierboven vernoemd is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ikzelf ben ooit in mijn jongere jaren ook fervent gamer geweest, de voorkeur voor Intel / Voodoo(bestaat al niet meer) en Nvidia zijn overgebleven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst compact en stil. Het is natuurlijk een dochter dus een lichtje kan geen kwaad. Dit hoopte ik op te lossen met een rgb ledstrip en koeler.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Wel goede raad, Ikzelf ben er al veel te lang uit. Dus alle tips zijn welkom.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400 Boxed | € 187,55 | € 187,55 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B560M DS3H V2 | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | Monitoren | Iiyama ProLite XUB2292HS-B1 Zwart (FHD, hoogte verstelbaar) | € 177,50 | € 177,50 |
| 1 | Casemodding | Sharkoon SHARK Blades RGB Strip | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Ventilatoren | Sharkoon SHARK Blades RGB, 120mm | € 9,99 | € 9,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 86,70 | € 86,70 |
| 1 | Solid state drives | XPG SX6000 Pro 512GB | € 51,76 | € 51,76 |
| Totaal | € 712,25 | |||
/f/image/fXsgtzitpNj98EIIS6rK1Mdv.png?f=fotoalbum_large)