Mijn vraag
Beste Tweakers:
Ik zoek een videokaart voordat ik aan mijn build kan beginnen. Aangezien dit mijn eerste build is, ben ik nog onervaren en weet ik niet goed welke videokaarten een goede deal zijn op dit moment
Ik wil hem vooral gebruiken voor:
Studiewerk
CS GO en Rocket League en wat andere lichte games
Warzone (Indien mogelijk meer dan 60 fps op 1080p)
Ik heb een igpu overwogen, maar weet niet zeker of die games kan runnen en advies is gegeven dat Intel betere Cpu's heeft dan AMD
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik pas mijn build aan aan de videokaart die ik haal, budget is wel max 1200 voor de hele build.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zag een 3060 oc for 640 bij MaxICT (Doe dat alleen als ik kan ophalen of achteraf betalen)
1660 super voor 530
AS Rock 6600 (niet xt) voor 600
P.S. als mensen een buildadvies hebben, hoor ik dat ook graag. Alvast bedankt
Beste Tweakers:
Ik zoek een videokaart voordat ik aan mijn build kan beginnen. Aangezien dit mijn eerste build is, ben ik nog onervaren en weet ik niet goed welke videokaarten een goede deal zijn op dit moment
Ik wil hem vooral gebruiken voor:
Studiewerk
CS GO en Rocket League en wat andere lichte games
Warzone (Indien mogelijk meer dan 60 fps op 1080p)
Ik heb een igpu overwogen, maar weet niet zeker of die games kan runnen en advies is gegeven dat Intel betere Cpu's heeft dan AMD
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik pas mijn build aan aan de videokaart die ik haal, budget is wel max 1200 voor de hele build.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zag een 3060 oc for 640 bij MaxICT (Doe dat alleen als ik kan ophalen of achteraf betalen)
1660 super voor 530
AS Rock 6600 (niet xt) voor 600
P.S. als mensen een buildadvies hebben, hoor ik dat ook graag. Alvast bedankt