Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scha4p
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18-11-2021
Mijn vraag
Wanneer ik gebeld wordt gaat mijn ringtone af en trilt mijn gsm, maar krijg ik geen beeld, wanneer mijn gsm aanstaat is er geen melding, niet in de notification bar of op het scherm. Dit was op MIUI 12 het geval, maar nu ook op MIUI 12.5(redmi note 10 pro). Dit komt omdat de meldingen geblokkeerd zijn, maar ze zijn vergrendeld... (foto's hiervan in de link) https://photos.app.goo.gl/EaeqnAkQKLpzU5Wa6

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Het is goed als je ons kunt vertellen wat je allemaal gedaan hebt om het proberen op te lossen, dat er geen herhaling van zetten komt.

• scha4p
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18-11-2021
herstarten van gsm, Cashe en user data gecleard, de melding versie veranderen (andriod of miui) En waarschijnlijk wel nog iets anders maar dat ben ik al vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamarow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 11:23
Bedoel je ook dat je geen notificaties meer door krijgt? Dat is bij mij nl. het geval (Amazfit Pace en Xiaomi Redmi Note7). Volgens mij ontstaan na de laatste update. Op een Motorola komt alles wel binnen in combinatie met de Pace..... Moet toch aan de instellingen liggen, maar die zijn door de MIUI niet altijd even makkelijk.
Ik heb al een keer opnieuw een pairing gedaan. Wie kan mij helpen?