Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil deze pc gebruiken om te gamen en voor standaard office zaken. gamen bestaan vooral uit lichte games zoals WOW, Diablo 3, FF XIV etc.
wanneer mijn videokaart het begeeft zal ik overgaan naar 1440P met een nieuwe monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
zo'n 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
ik neem mijn videokaart mee de AMD Radeon R9 390
beeldscherm Asus VE278
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
nee heb ik niet, behalve dat kwaliteit goed moet zijn van de onderdelen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit systeem goed zo of zijn er betere en goedkopere alternatieven?
Mijn huidige samengestelde lijst:
ik wil deze pc gebruiken om te gamen en voor standaard office zaken. gamen bestaan vooral uit lichte games zoals WOW, Diablo 3, FF XIV etc.
wanneer mijn videokaart het begeeft zal ik overgaan naar 1440P met een nieuwe monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
zo'n 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
ik neem mijn videokaart mee de AMD Radeon R9 390
beeldscherm Asus VE278
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
nee heb ik niet, behalve dat kwaliteit goed moet zijn van de onderdelen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit systeem goed zo of zijn er betere en goedkopere alternatieven?
Mijn huidige samengestelde lijst:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 309,- | € 309,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Z690 AORUS ELITE DDR4 (rev. 1.0) | € 248,81 | € 248,81 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 84,- | € 84,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 51,25 | € 51,25 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 147,90 | € 147,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2021) Zwart | € 125,50 | € 125,50 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 164,90 | € 164,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.131,36 |
<Got>Endurat#2586